Broekhuis Skoda Hoogeveen

hemi24

Forumguru
haha, en als je erop klikt zie je ineens een niet nader te noemen iemand met een big-smile op z'n gezicht naast een O2 in Rosso-Brunello... ;)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Nou, ik ben blij dat bij mijn dealer dit soort poppenkast achterwege bleef. Auto stond gewoon pontificaal in de showroom voor de uitgang, ready to go.
 

hemi24

Forumguru
Ik ben op zoek naar Hemi! Sta je nog ergens op de foto, Henk?

Sorry Frank,

1. M'n auto is niet ingekocht bij Broekhuis, maar via de centrale inkoop bij Tigchelaar in Oosterhout (helaas!);
2. Ik sta liever achter de camera dan ervoor (cameraschuw???) :grin:;
 

haggard

Senior Member
Mijn Octavia's heb ik bij Broekhuis gehaald... De eerste in Hoogeveen en mijn huidige in Assen... In beide gevallen vol lof over deze dealer!!! Bij beide auto's waren er een aantal zaken die ik gefixed wilde hebben en dat hebben ze ook netjes en zonder morren uitgevoerd (deukje laten weghalen en afdekzijl achterin vervangen). Bij het ophalen van mijn huidige auto bleken ze echter vergeten te zijn om de auto van binnen schoon te maken en daar was de directeur niet blij mee en verontschuldigde zich ook hiervoor. Ik moest de auto een aantal dagen later nog even terugbrengen zodat ze de auto zowel binnen als buiten bij een reinigingsbedrijf professioneel schoon konden maken en helemaal konden poetsen. In de tussentijd kreeg ik een leenauto mee waarvoor ik geen kosten hoefde te betalen (behalve de benzine). Na 2 dagen was de auto weer klaar en zag er echt uit als nieuw!!!!!!! Bij onderhoudsbeurten krijg ik van te voren te horen wat de kosten zijn en in geval van extra kosten bellen ze altijd netjes of dit akkoord is. Als er eens een keertje iets is (boordcomputer foutmelding o.i.d.) kan ik altijd zonder afspraak langkomen en wordt ik meteen geholpen. Meestal kan ik zo de garage binnenrijden en kijken ze e.e.a. na (uitlezen/resetten boordcomputer) zonder hiervoor kosten in rekening te brengen. TOP dealer in mijn geval dus!
 

hemi24

Forumguru
Ik vraag me altijd af hoe de nominatie "beste Skoda dealer van het jaar" tot stand komt, want wat mij betreft valt Broekhuis hier zeker onder..!

En sinds de aflevering van mijn huidige O2 bij een dealer elders in het land weet ik ook nog wel een kandidaat voor de plaats onderaan de lijst... ;)
 

ddejonge

Actief lid
Aflevering met 2 life-hammers is volgens mij standaard in het door PON voorgeschreven pakket.

@hemi24
Weet jij waar ik deze informatie kan vinden?
Ik wil niet voor verrssingen komen te staan bij de aflevering en weet graag wat ik wel/niet mag verwachten van de dealer.
 

Wasmachineman

Forumguru
Gister even langs geweest bij Rijk Bouman van Broekhuis/Emmen.
Kopje koffie gedronken en in de tussentijd hebben ze een paar foutmeldingen uitgelezen m.b.t. Columbus (wie heeft dat niet??) en de mObridge had nog een update nodig.

Ik heb van Rijk wat stickers voor alarm gekregen zodat het nog duidelijker is dat er alarm inzit in deze O2.
Daarnaast heb ik een leer reinigings pakket gehad omdat leer toch onderhoud nodig heeft. Ik had nog een coupon die in het afleverpakket zat maar die lag thuis natuurlijk.
Ik heb net de auto vanmiddag helemaal van binnen schoongemaakt en in het leermiddel gezet. Ziet er weer als nieuw uit hoor. Bedankt Rijk!
 

hemi24

Forumguru
Tja, als mijn vergadering niet was uitgelopen was ik ook even aangeschoven aan de koffietafel, maar ja...

Hadden ze ook meteen mijn Columbus even kunnen uitlezen, na de crash van laatst heeft 'ie nog altijd wat eigenaardige trekjes..!
 

Wasmachineman

Forumguru
Mijn Columbus valt soms uit als ik het telefoongesprek wil beeindigen! Zal vast wel ergens opgezocht kunnen worden maar dat is de klacht die ik had over Columbus. Het gebeurt niet als de andere partij zelf ophangt, ter info!
En het was inderdaad nog gezelliger geweest als jij er ook bij was Henk!
 

Bart_G

Lid
Vorige week even bij Broekhuis in Emmen langs geweest. Werd direct goed ontvangen en adequaat geholpen. Mijn auto heb ik hier niet besteldg, maar na een verhuizing is dit wel de dichtstbijzijnde dealer. Voor onderhoud zal ik hier dus wel heen gaan. Vragen werden direct beantwoord (zonder het eerst op te moeten zoeken), zo wisten ze me ook resoluut uitsluitsel te geven over het onderhoudsinterval van de Fabia Greenline, waar de dealer waar ik de auto heb gekocht toch nog wat onduidelijk was. En de kofferbakschotjes kon ik voor 26 Eurootjes meenemen, dus ook dat was prima voor elkaar qua prijs.
 
Ik mag as vrijdag mijn Octavia ophalen bij Broekhuis in Assen. Eerste contacten zijn veel belovend. Prettige benadering door Bauke Wierma. Met hem heb ik as vrijdag een afspraak. Na vrijdag meer. De auto gaat daar niet in onderhoud, omdat ik in Veldhoven woon en 234 kilomter rijden voor het onderhoud, vind ik toch echt te gek.
 
Klopt. Leaseauto en de leasemaatschappij besteld alles van Seat en Skoda daar. Ik heb wel zin in de rit. Met de nieuwe auto meteen even lekker cruisen. Voor het advies bij Verdaat in Eindhoven geweest. Ook daar uiterst vriendelijk geholpen.
 
Bovenaan Onderaan