Box onder voorstoel Fabia GL (handleiding)

EdK

Forumguru
Voor je achter die handleiding aan gaat, heb je de lade's zelf al ??
Want bij Superskoda zie ik ze niet (meer) staan op de site , dus dan kom je al snel terecht bij de dealer of 2e hands op de sloop.
 

Kimopo

Senior Member
Hallo,twee maand terug nog besteld en ontvangen bij Superskoda(schroeven en spelden in)
JA wel F3

Hallo,

Ik heb nog even rondgekeken maar begrijp dat de kastjes niet onder de stoelen van Fabia II kunnen :(

Iemand anders daar positieve ervaring mee ? Dan verneem ik dat graag ;)
 

EdK

Forumguru
Klopt dat de F3 kassies niet onder de F2 passen.
Blijft over om superskoda te mailen in simpel engels
Of eens bij de dealer te vragen of deze te bestellen zijn en wat ze kosten bij zelfmontage !
En anders eens wat sloperijen / demontage bedrijven lang mailen...

https://www.bm-parts.nl/
 

Kimopo

Senior Member
Vanmiddag even bij de dealer in Doetinchem geweest om na te vragen.
N.a.v. mijn kenteken kwam hij erachter dat onder mijn (sport)stoelen toch kastjes passen dus die heb ik daar maar besteld.

Welliswaar € 62 voor 2 maar ik mis ze genoeg om dat te willen :bloos:

Nou nog zien dat ik ze er ook onder ga krijgen :pieker:
 

EdK

Forumguru
62 eurie is mijn inziens een redelijke prijs.
En als je de speciale torx sleutel voor bouten stoel slede niet hebt kun je ook overwegen om je dealer te vragen wat de kosten zijn voor het plaatsen van de lade's !?
 

Kimopo

Senior Member
Ik heb ze vandaag opgehaald alleen is de auto nu ff n weekje weg om na aankoop ontdekte schade door het bedrijf te laten repareren :bloos: (op hun kosten, dat dan wel natuurlijk)

Ik heb mega geduld en tengere vingers dus mogelijk kom ik een heel eind maar zoniet ga ik t inderdaad vragen.
En wie weet, misschien woont een van jullie wel in mijn regio ;)

Stoelbakjes2.jpg
 

Kimopo

Senior Member
@Okkie, ik zou graag ja zeggen maar 't is nog steeds nee... :bloos:

Ik had de auto maandag weer naar 't Westen gebracht ivm de lekke waterpomp en 'm woensdagmiddag weer opgehaald.

Heb 't weekend ervoor en gisteren weer gewerkt, vandaag ook, morgen op visite (én weer te heet) en zondag de klapkar voorbereiden voor de 4daagse week en stoeien met de kogeldruk...

Daarna moet de auto nog weggebracht worden voor schadeherstel na 'n aanrijding door 'n (snor) brommer... :thinking:

Helaas zal m'n eerstkomende tijd dus nóg steeds beperkt zijn
 
Bovenaan Onderaan