BMW M140i

HarrieSkoda

Forumguru
Heerlijk filmpje zeg, dat geluid ook :D.

Kon er maar één reactie op verzinnen:

MottoM.png
 

Noord26

Forumguru
Geweldig ook om te zien hoe snel die ZF-bak 3 stappen terug doet als je het pedaal de vloer laat knuffelen. :rockon:
 

spikehome

Forumguru
Lijkt mij ook een lekker blokje wat er in ligt.
Ben zelf aan het kijken naar een golf gti ipv mijn huidige 1.2 golf.
 

ertromp

Forumguru
Leuk verslag :thumbsup: Maak je nog veel gebruik van je schakelpaddles? Hoe vindt je bediening van knoppen en klimaatregeling tov je vorige Golf 7?
 

sitechris

Donateur
Ik maak daar idd regelmatig gebruik van. Bij de DSG ook overigens. Ik vind het fijn om op de motor terug te schakelen. Mede ook vanwege de uitlaatplofjes. De bediening van klimaatregeling vind ik vergelijkbaar met VW, ik vind alleen Discover Pro makkelijker te bedienen dan iDrive. DIe is in mijn auto ook touchscreen, maar dan zit het scherm te ver weg.
 

Canon-Eye

Forumguru
Vaker wassen mannen!!
Hangt er ook een beetje vanaf in wat voor soort omgeving je rijdt.
Ik woon in een nogal landelijk gelegen dorpje en daar heeft wassen in de oogsttijd sowieso geen enkele zin - het is meer een kwestie van proberen om de ruiten en de lampeglazen op dagelijkse basis min of meer doorzichtig te houden.

En nu is het dan wel geen oogsttijd meer, maar door de vele regenval zijn de bermen zo drassig dat tegenliggers op de smalle landweggetjes telkens onvermijdelijk resulteren in wéér enige tientallen meters wegdek onder de bagger die de volgende auto onmogelijk mis kan rijden.
Wassen helpt ook dan wel, ja - maar voor hoogstens een dag...
 

MarcoO2

Forumguru
Ook mijn ervaring. Ik rijd zakelijk veel over de Veluwe en de Utrechtse Heuvelrug. Kansloos om dan je auto schoon te houden.
 

Rosinfield

† In Memoriam
In dat geval idd inpakken en niets meer aan doen. Gebruik van de auto is uit den boze wanneer men die schoon wil houden
 

B.Stuurder

Forumguru
Leuk verslag. Ook ik heb het idee dat de toekomst van het autorijden voor petrolheads zich naar de circuits gaat verplaatsen. Over niet al te lange tijd rijden we allemaal in een rijtje in een fantasieloze elektrische auto, waar we zelf achterin mogen zitten. :cry:
Voor mij ook een reden om toch voor zo groot mogelijke motor te kiezen (op dat moment verkrijgbaar) en niet voor een 1.0. het verschil heb ik er graag voor over.
 
Bovenaan Onderaan