Korte update, heb nu 15.000 kilometer in 3 maanden erop zitten. Tellerstand nu 54.000.
Eerder heb ik al eens beschreven dat de auto geweldig rijdt en dat is natuurlijk nog steeds zo. Iedere kilometer is een feest!
Toch is het niet alleen goed nieuws. Betrouwbaar is de auto allerminst. Ik ben zielsgelukkig met de garantie op de auto, anders was ik financieel al leeggelopen.
Wat is er misgegaan vooralsnog:
- Cardanas mag vervangen worden (dure reparatie)
- Nieuwe achterruit (verwarming deed het niet)
- Nieuwe remsensor
- Radio + navi + bluetooth valt soms uit. Deze laat ik binnenkort maar eens vervangen, het begint me toch wel te irriteren. Ook geen goedkoop geintje
- Vandaag ging de auto in noodloop na dat voorgloeilampje constant bleef branden. Waarschijnlijk zijn dit de verstuivers die vervangen mogen worden. Helaas ben ik nu op vakantie, dus dat is een gevalletje slechte timing.
- Achterruitwisser motortje stuk
- Linkerachterraam gaat wel eens vanzelf open tijdens rijden
Kortom, voor een auto met een dergelijk lage kilometerstand kan ik over de betrouwbaarheid vooralsnog echt niet tevreden zijn. Hopelijk kan ik binnenkort eens een langere periode ongestoord genieten van mijn auto, zonder dat ik steeds weer naar de dealer moet. Mijn Skoda dealer zag ik alleen bij de beurtjes.
Wel nog een aantal nieuwe foto's genomen.