vleier
Forumguru
Mijn eerste 10.000 km moest ik 0,75 lit olie bijgieten veel? Weinig ?
Oude model 15000 km en na een korte olie weging wen totaal van 1.2 liter bij gevult met een motor die bekend staat om olie verbruik. Ik ben volledig tevreden
Mijn eerste 10.000 km moest ik 0,75 lit olie bijgieten veel? Weinig ?
Kunnen de voorste ruiten nog donkerder dan de fabriekstint binnen de normen? Je moet er niet aan denken dat je straks na maanden wachten op dag twee de folie er langs de weg af staat te pulken onder streng toeziend oog van oom agent@Corné de Kluijver wrappen. Meteen mee met het blinderen van de voorste zijruiten.

Kunnen de voorste ruiten nog donkerder dan de fabriekstint binnen de normen? Je moet er niet aan denken dat je straks na maanden wachten op dag twee de folie er langs de weg af staat te pulken onder streng toeziend oog van oom agent![]()

En dan krijg je spijt dat je toch niet die achteruitrij camera bij besteld hebt.

Ehm... je rekent de verkeerde kant op: Je ruiten mogen maximaal 50% minder licht doorlaten dan ongetint, het eerste stukje klopt dus wel, het 2e waar je de 30 en 25 bij elkaar optelt niet...Haha, nee inderdaad. 55% lichtdoorlatend is toegestaan, origineel zijn de ruiten ca 30% getint dus 25% toevoegen kan nog. De bedrijven die het tinten uitvoeren weten wel hoever wettelijk is toegestaan.
Nee, ik ga met mijn ogen dicht (automatisch) parkeren
Beter voor mijn velgen ook.
Ehm... je rekent de verkeerde kant op: Je ruiten mogen maximaal 50% minder licht doorlaten dan ongetint, het eerste stukje klopt dus wel, het 2e waar je de 30 en 25 bij elkaar optelt niet...
Dan zou het 15% moeten zijn. Volgens mij kun je meer en is de ruit af fabriek lichter. Nu ja, die mannen die de ruiten doen zullen het wel weten.Bijspuiten is duur.
Bijspuiten is duur.

en het staat ook gewoon mooi.
Leve de leaseauto!
Valt onder schade. Ik heb bij mijn Mondeo eens een 18" velg op een stoeprand kapot gereden, er lag sneeuw en de stoeprand was niet zichtbaar. Zo op ongeveer 45 graden met de velg op de rand, rijdend met 30 tot 40 km/h. Was geen probleem, al was ik blij dat mijn kinderen er niet bij waren toen, gezien mijn taalgebruik.

Dank je @vleier. Het is geen drama hoor, ik heb gewoon normale kinderen die alleen wat extra aandacht nodig hebben, maar vond het wel belangrijk om even uit te leggen, straks denkt iedereen dat ik een halve zool ben met die aanpassingen en dat logo. Nu weet iedereen dat ik een héle zool ben.![]()