Blauwe haai....vlak onder de kust in de vrije natuur!

Topic in 'Mijn auto' gestart door B.Stuurder, 12-08-2016.

1. SuperBeeb

SuperBeeb Forumguru

Met een automaat lijkt t me makkelijker, dan regelt ie zelf de juiste snelheid en hoef ik alleen te remmen. Met mijn handbak lijkt t me wat riskanter: dan wordt de hand door een ander ‘brein’ aangestuurd dan de voet. Alsof m’n ex stuurt en ik gas geef :D

2. B.Stuurder

B.Stuurder Forumguru

IMG_6764.JPG Blauwe haai.....

JurgenM, oco1979, Peter-036 en 9 anderen vinden dit leuk.
  3. B.Stuurder

B.Stuurder Forumguru

IMG_6765.JPG En vóór :D

JurgenM, oco1979, Horkje en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. Cordoba

Cordoba Forumguru

Special Edition van die EO-vis? :maakmegek:

Wat die velgschade betreft: heb je nog uitgezocht waardoor de auto zo de fout in is gegaan?

Edit: die in de grill is fraaier dan die op de klep, die ziet er minder strak uit. Van welk materiaal is dit gemaakt?

5. B.Stuurder

B.Stuurder Forumguru

Ja precies @Rosinfield, van de EO :laugh:Ze zijn van metaal, mat zwart gespoten of gemoffeld. Wat je ziet is de tape achter de haai. Dat wordt snel genoeg zwart. Verder zijn ze identiek. Ik wilde twee verschillende qua richting om op de voorste schermen te plakken, maar die zijn er niet, alleen in chroom tegen een astronomisch bedrag. En wellicht trek ik ze er volgende week weer af.

Niemand weet waarom de auto in de fout ging, ik heb het nog een keer gehad maar toen was ik er op bedacht. Het blijft elektronica, dat is niet feilloos.

Cordoba vindt dit leuk.
  6. B.Stuurder

B.Stuurder Forumguru

Ze is ook weer mooi schoon.

IMG_6767.JPG IMG_6766.JPG

Tuner111, dirkie996 en Tuulster vinden dit leuk.
  7. Rosinfield

Rosinfield Forumguru Donateur

@Cordoba heeft er geen bezwaar tegen wanneer men zich rechtstreeks tot hem richt ;)

Cordoba en Peter-036 vinden dit leuk.
  8. B.Stuurder

B.Stuurder Forumguru

:bloos::maakmegek: Ik dacht ik betrek je er even bij @Rosinfield, waar het hart vol van is....

Maar @Cordoba had het doelwit moeten zijn natuurlijk

Peter-036 en Rosinfield vinden dit leuk.
  9. Cordoba

Cordoba Forumguru

@B.Stuurder Ik zou in elk geval uitzoeken wat de auto gebruikt voor de 'navigatie' bij inparkeren, zijn dat bijvoorbeeld ook de parkeersensoren aan de zijkant van de bumper, en in hoeverre kijken die ook naar beneden? Met andere woorden kijkt ie alleen naar paaltjes, muurtjes, schuttingen en kartonnen dozen, of ook naar stoepranden.

10. B.Stuurder

B.Stuurder Forumguru

Normaal gesproken ook naar stoepranden.

11. Rofffel

Rofffel Forumguru Donateur

Het automatisch inparkeren doet is aan de hand van de al geparkeerde auto's.
    Staat er 1 op de stoep, dan adviseer ik om de autopilot niet te gebruiken.

Desalniettemin, dikke bak haaike ;)

12. Chateau Rouge

Chateau Rouge Actief lid

Wellicht als volgende auto een dikke opel? Zag een bericht langskomen dat door een ontwerper haaien verstopt zijn in het interieur!
    origineel bericht

B.Stuurder en Rosinfield vinden dit leuk.
  13. Rosinfield

Rosinfield Forumguru Donateur

Had er nu maar patent op aangevraagd ;)

14. maxbiaggi

maxbiaggi Lid

mooie velgen.

15. B.Stuurder

B.Stuurder Forumguru

Opel begon al in 2004 las ik, dus dat had ik nooit gewonnen. Ik hoop dat Opel geen patent heeft anders heb ik straks een probleem.:laugh:
    Wel leuk om te lezen @Chateau Rouge , ik had geen idee. Denk ik origineel te zijn :wavecry:
    Maar ook bij mij komt het idee vanaf mijn zoontje.

16. B.Stuurder

B.Stuurder Forumguru

dank je. Helaas worden ze niet meer gemaakt. Toen ik er verleden jaar 1 kapot reed, was er met heel veel moeite in Duitsland nog 1 te krijgen. Dus ik ben nu uiterst voorzichtig. :nailbiting:
    Voor de volgende wil ik Vossen velgen. Deze bijvoorbeeld:
    upload_2018-4-10_10-40-12.png

En dan misschien onder een Audi....

17. Henrik

Henrik Forumguru

Vossen velgen zijn doorgaans ERG mooi. Zouden niet misstaan onder een Octavia hoor, maar ook niet onder een Audi waarschijnlijk :D

18. B.Stuurder

B.Stuurder Forumguru

Of dit type, een tweedelige velg, maar die is iets prijziger

Audi_A5-S5-RS5_VWS-1_31b1eeff-1047x698.jpg

BMW-M3-Vossen-x-Wrok-VWS-1-©-Vossen-Wheels-2018-1009-1047x698.jpg

VW_Golf-R_VWS-1_f3f07762-1047x698.jpg

19. Henrik

Henrik Forumguru

Mwa, zou wel oppassen dat het dan niet té (sjonnie) wordt. Zeker met dat negatieve camber op de eerste foto vind ik het al snel een hoog petjes-gehalte krijgen. :nono:
    Maar dat is smaak natuurlijk he?

20. B.Stuurder

B.Stuurder Forumguru

Dat negatieve camber moet waarschijnlijk wel, anders is de velg te breed wellicht, maar ik ben het met je eens. De rijhoogte is ook wel extreem laag in deze gevallen, maar ik denk dat een deep-dish velg, zelfs met chromen "barrel" best wel heel stoer kan staan en smaakvol tegelijk. Het is de toon die de muziek maakt, ook hier.

s-line vindt dit leuk.

Deel deze pagina