Blauwe haai....vlak onder de kust in de vrije natuur!

B.Stuurder

Forumguru
Daarom gebruik ik dat automatisch inparkeren nooit @B.Stuurder ;) maar wel k#dt :cry:
Normaal gaat het goed, ik weet ook niet waar het systeem naar "kijkt" bij het parkeren, de andere auto's of obstakels. Als een andere auto tegen de stoeprand staat, dan ben jij natuurlijk ook aan de beurt, wanneer er naar de andere auto's wordt gekeken.
Maar goed, het wordt opgelost. Die is weer als nieuw, of wellicht gewoon nieuw straks.:thumbsup:
 

EdK

Forumguru
Bij nieuwe banden ff kijken of ze ze ook leveren met velgrand beschermer ....
Hep je nu weinig an , maar voorkomt een tweede maal ,of dat ik kan niet inparkeren systeem moet wel heel erg bot zijn
 

octavia-gek

Actief lid
Bij nieuwe banden ff kijken of ze ze ook leveren met velgrand beschermer ....
Hep je nu weinig an , maar voorkomt een tweede maal ,of dat ik kan niet inparkeren systeem moet wel heel erg bot zijn
zoals ik kan zien zit er Continental sportcontact 5 onder en die hebben een velgrandbescherming, maar met deze krachten wordt geen enkele velg gespaard.
het is gewoon zonde, de banden en velgenhandel moeten ook leven, anders zit ik zonder werk
 

vleier

Forumguru
Ik heb dat snufje ook, maar heb t nog niet durven gebruiken...en nu nog minder :nailbiting:

Niet bang voor wezen. De kans is net zo groot d2at je de straat uit rijd en dat de man van links even niet op let en zijn auto tegen de joune aan zet. En ik denk dat je alsnog wel rijd.
 
Indrukwekkend dat auto's het kunnen. En heb het dan ook al een aantal keren stoer laten zien aan meerijders, de oooh's en aaah's vliegen je om de oren. Mijn zoon van 10 vind het ook zo leuk als de auto zelf inparkeert, dus zo af en toe mag hij in het weekend ook dat knopje indrukken. En verder nog nooit gebruikt :deuk:
 

SuperBeeb

Forumguru
Met een automaat lijkt t me makkelijker, dan regelt ie zelf de juiste snelheid en hoef ik alleen te remmen. Met mijn handbak lijkt t me wat riskanter: dan wordt de hand door een ander ‘brein’ aangestuurd dan de voet. Alsof m’n ex stuurt en ik gas geef :D
 

Cordoba

Forumguru
Special Edition van die EO-vis? :maakmegek:

th

Wat die velgschade betreft: heb je nog uitgezocht waardoor de auto zo de fout in is gegaan?

Edit: die in de grill is fraaier dan die op de klep, die ziet er minder strak uit. Van welk materiaal is dit gemaakt?
 

B.Stuurder

Forumguru
Ja precies @Rosinfield, van de EO :laugh:Ze zijn van metaal, mat zwart gespoten of gemoffeld. Wat je ziet is de tape achter de haai. Dat wordt snel genoeg zwart. Verder zijn ze identiek. Ik wilde twee verschillende qua richting om op de voorste schermen te plakken, maar die zijn er niet, alleen in chroom tegen een astronomisch bedrag. En wellicht trek ik ze er volgende week weer af.

Niemand weet waarom de auto in de fout ging, ik heb het nog een keer gehad maar toen was ik er op bedacht. Het blijft elektronica, dat is niet feilloos.
 
Bovenaan Onderaan