Blauwe haai....vlak onder de kust in de vrije natuur!

Cordoba

Forumguru
@B.Stuurder Ik zou in elk geval uitzoeken wat de auto gebruikt voor de 'navigatie' bij inparkeren, zijn dat bijvoorbeeld ook de parkeersensoren aan de zijkant van de bumper, en in hoeverre kijken die ook naar beneden? Met andere woorden kijkt ie alleen naar paaltjes, muurtjes, schuttingen en kartonnen dozen, of ook naar stoepranden.
 

Rofffel

Forumguru
Het automatisch inparkeren doet is aan de hand van de al geparkeerde auto's.
Staat er 1 op de stoep, dan adviseer ik om de autopilot niet te gebruiken.

Desalniettemin, dikke bak haaike ;)
 

B.Stuurder

Forumguru
mooie velgen.
dank je. Helaas worden ze niet meer gemaakt. Toen ik er verleden jaar 1 kapot reed, was er met heel veel moeite in Duitsland nog 1 te krijgen. Dus ik ben nu uiterst voorzichtig. :nailbiting:
Voor de volgende wil ik Vossen velgen. Deze bijvoorbeeld:
upload_2018-4-10_10-40-12.png

En dan misschien onder een Audi....

 

Henrik

Forumguru
Vossen velgen zijn doorgaans ERG mooi. Zouden niet misstaan onder een Octavia hoor, maar ook niet onder een Audi waarschijnlijk :D
 

Henrik

Forumguru
Mwa, zou wel oppassen dat het dan niet té (sjonnie) wordt. Zeker met dat negatieve camber op de eerste foto vind ik het al snel een hoog petjes-gehalte krijgen. :nono:
Maar dat is smaak natuurlijk he?
 

B.Stuurder

Forumguru
Mwa, zou wel oppassen dat het dan niet té (sjonnie) wordt. Zeker met dat negatieve camber op de eerste foto vind ik het al snel een hoog petjes-gehalte krijgen. :nono:
Maar dat is smaak natuurlijk he?
Dat negatieve camber moet waarschijnlijk wel, anders is de velg te breed wellicht, maar ik ben het met je eens. De rijhoogte is ook wel extreem laag in deze gevallen, maar ik denk dat een deep-dish velg, zelfs met chromen "barrel" best wel heel stoer kan staan en smaakvol tegelijk. Het is de toon die de muziek maakt, ook hier.
 

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Dit zegt mijn Flitsmeister....
Niet slecht voor een 1.6 CDTI met 110 pk ;)
492ff35bcf74c5cb1e5065e4c0f3a58a.jpg
 

B.Stuurder

Forumguru
Bij wie zat je in de auto toen je een sprintje trok? Maar rij je zoveel files? Ik heb 59.645 KM in 1083 uur...
Haha, nee mijn auto, maar die apps maken er een potje van. Hij is wel snel, maar niet zo snel. Denk ik...:pieker:

Ik rijd vaak en veel kortere stukken en in de Randstand is het eigenlijk altijd druk, dus dat duurt onevenredig lang. Van mijn woonplaats naar Alkmaar over de A4 bijvoorbeeld, is een rit van iets over een uur en kost vaak 2,5 tot wel 3 uur. Vandaar ook mijn hoge verbruik.
 
Bovenaan Onderaan