Black Magic furby vrs

Glenn

Actief lid
een paar leuke foto's

En een paar vragen ben op zoek naar ophangings onderdelen van whiteline

het liefst in België (een rearanti rollbar )


en weet er iemand de prijs van audi tt of octavia rs enz… remmen ? 312mm schijven blokken enz


en de top nog altijd niet getest wel 207km/u in zen 5 dus nog een versnelling over echt wel leuk een fabia :)



ve11eu.jpg


ztb0ol.jpg
 

MarcoO2

Forumguru
Mooie foto's, zeker met die Wiesmann ernaast! Heb jaren geleden eens in zo'n ding gereden, echt een feest! Dikke BMW M3 motor erin... bruut!
 

cvegreen

Forumguru
Is toch wel een mooie wagen die fabia van jou. Ik vind die bumpers wel vet staan eronder. Ja dat moet waarschijnlijk wel heel leuk geweest zijn Marco zo met een wiesmann mogen rijden.
 

Glenn

Actief lid
marco moet mel leuk geweest zijn in een wiesmann

Dat interieur is gewoon waanzinnig

cvegreen bedankt
 

MarcoO2

Forumguru
Ja, dat was echt een feest... ultramoderne techniek in een op het oog klassieke outfit (die feitelijk ook weer heel modern is). Op iedere show of beurs waar ik ben en waar een Wiesmann staat, sta ik weer te genieten!
 

Glenn

Actief lid
Als er iemand interesse moest hebben in de velgen ze komen te koop na 7 sept.

Oz supperleggera 17’ 8 breed zonder banden nieuwe ge ik morgen halen zelfde maten maar weer iets 3 delig
 

nemo

Senior Member
Jij blijft bezig he, Glenn!
Ik zit elke keer te kwijlen bij jouw fabia.. Hij is zo mooi!!
 

cvegreen

Forumguru
Ik kijk er alweer naar uit om die foto's van jou auto met nieuwe velgen eronder te zien te krijgen .
 

darkprojectx

Forumguru
hey Glenn,

mooie snelle fabia heb je!
Hoeveel inch zijn die hoepels, hoe ver is hij verlaagd en wat voor bandje heb je om je velgen?

ben een beetje aan het orienteren :D

gr Erik
 

Glenn

Actief lid
17” 8” breed et 33

band 205/40/17

Verlaging kw v1
Cm ? achter volledig omlaag voor nog een goede cm over

past net :)
 

darkprojectx

Forumguru
hmm ok..

ik zat richting de 18 inch te denken voor mn combi met 4 cm verlaging..
maar kan nergens een foto vinden van hoe dat eruit ziet..
 

darkprojectx

Forumguru
klopt helemaal! Het is ook een lelijk model wielen.. komen veel te ver naar buiten (zijn ook te breed). Als de velgen niet zo breed zijn kun je ook een iets hogere band erop gooien. Geeft veel meer comfort!

ik wil niet meer aan de schroefset eigenlijk.. daar heb ik 3,5 jaar mee rond gereden op standje maximaal omlaag en dat was gewoon echt niet praktisch en zwaar oncomfortabel. Zag er wel dik uit, maarja.. voor mn werk moet ik soms ook bij gebouwen komen die achter drempeltjes liggen.
Dus ik zat te denken aan alleen verlagingsveren, en de originelen dempers behouden.

ik ben alleen bang dat als ik 17ers koop dat ze weer eigenlijk iets te klein zijn voor de combi... dilemma!
 

Glenn

Actief lid
je zou het zo wel gaan denken

normaal blijven deze wat langer maar dat zeg ik elk jaar
 
Bovenaan Onderaan