Black Magic furby vrs

Glenn

Actief lid
de stoelen zijn echt niet proper te houden

Ook al ben ik voorzichtig Maar als het bv. Regent en je doet de deur open kan ja al last hebben van de druppels .enz...


wat zien jullie als optie leder ?

maar welke kleur dan

IMG_2461.jpg


1 kleur
http://www.netcarshow.com/audi/2009-tts_roadster/800x600/wallpaper_0a.htm

of iets anders laat maar weten
 

Glenn

Actief lid
was nog eens lang geleden maar hier een filmpje en wat foto's van op de nurburgring :)

[video=youtube;VqGi7sUv8JM]http://www.youtube.com/watch?v=VqGi7sUv8JM[/video]

Touris005520080512.jpg

Touris089420080511.jpg
 

Glenn

Actief lid
plannen zijn veranderd 1500€ voor leder vind ik wat veel daar kan ik iets anders mee doen

ben bezig met een goed passende overtrek te maken voor de stoelen in een andere kleur zo wat leger groen
 
plannen zijn veranderd 1500€ voor leder vind ik wat veel daar kan ik iets anders mee doen

ben bezig met een goed passende overtrek te maken voor de stoelen in een andere kleur zo wat leger groen

Idd is nogal duur.

Legergroen lijkt me ook erg gaaf overigens!
 

___JC___

Forumguru
Ze zijn neem ik aan wel wat donkerder in het echt dan op deze foto? Donkere velgen onder een zwarte auto is wat netter naar mijn mening. Daarom was ik mn velgen nooit. :smirk:
 

Glenn

Actief lid
ze zijn echt die kleur maar het zijn velgen die moeten opgeknapt worden dus kan ik een nieuwe kleur kiezen.
Zo als je ziet zijn de voorste rs velgen ook al donkerder van kleur heb ik ook laten doen

o.z. superleggera 17"x8
 

Glenn

Actief lid
ff een nieuwe foto nu met zwarte grill het skoda logo van achter is ook weg gedaan
 

Bijlagen

  • n2.jpg
    n2.jpg
    89,5 KB · Weergaven: 109

Hetzer

Forumguru
ff een nieuwe foto nu met zwarte grill het skoda logo van achter is ook weg gedaan

BRILJANT GLENN !!!!!!!!!!, ziet er het echt heel goed uit (ook een erg mooi foto!)

p.s waar laat jij je velgen dan spuiten/coaten, ik ken hier ook wel een adresje maar dat is met 400 euro , voor 4 velgen toch wel erg prijzig
 

Glenn

Actief lid
De originele velgen heb ik zelf de schade uitgehaald en laten poeder lakken dat is hier in de buurt tussen de 30 en 50 euro per wiel

voor die oz laat ik het doen was te veel schade aan

prijs daar het spuiten is 165 de schade per wiel is 10 Wel zeer lange wachttijd
 

cvegreen

Forumguru
Het is heel mooi , maar ik denk dat mijn lichten beter passen bij een zwarte wagen dan die voledig chromen gelijk jij zitten hebt. Om te verduidelijken zal ik er een foto bij posten.

100_6858.jpg


100_6856.jpg

 
Bovenaan Onderaan