Black Magic furby vrs

Fabia

† In Memoriam
Die had ik ook op mijn F1 Equipe Plus en ik was daar erg blij mee. Ik vond dat veel beter staan dan die complete chromen lampen. Mijn dealer was het met me eens.
 

cvegreen

Forumguru
Ik weet wat je bedoelt maar ik zal zeker niet mijn xenon inruilen

Ik bedoel ook niet dat ik wil ruilen hoor , echt niet . Maar als ik het goed zie zitten er toch standaard lichtunits in ? Of heb ik het verkeerd gezien ? Daar kan je achteraf ook xenon inbouwen , er is hier een ganse topic over .
 

Glenn

Actief lid
cvegreen

Bedoelde dat het originele xenon is zie je niet zo vaak maar stond wel op de optielijst

Met de koplampsproeiers enz…



FABIA VRS

Ik heb er ook zeker geen spijt van
 

cvegreen

Forumguru
cvegreen

Bedoelde dat het originele xenon is zie je niet zo vaak maar stond wel op de optielijst

Met de koplampsproeiers enz…



FABIA VRS

Ik heb er ook zeker geen spijt van

Ik wist niet eens dat je dit op een F1 als optie kon krijgen . Ik dacht dat iedere F1 altijd after market xenon zitten had , mooi niet dus . Maar de kans dat ik eens eentje met originele xenon tegen kom is dus uiterst klein. Met andere woorden heb jij een super vette F1 , niet alleen qua motorisatie , maar ook qua optie's . Ik kan het me inbeelden dat jij super tevreden bent met je originele xenon. Ik heb het me overweegd om in mijn F1 after market spul in te steken maar ben bang voor de keuring en omwille van die reden heb ik het niet gedaan en zal ik het ook niet doen . het enige wat ik nog zal doen op mijn F1 zijn nog eens een setje velgen op mijn wagentje steken , maar dat zal niet voor de eerste paar maanden zijn gezien de financiele situatie hier thuis .
 

Glenn

Actief lid
cal.jpg


cal2.jpg


we zijn al 2 maanden in 2009

maar zal deze foto's hier maar eens zeten

Het was een verkiezing uit 80-90foto’s en mijn foto is Juni geworden
 

Glenn

Actief lid
velgen staan er ook al onder maar de foto komen er niet :) dat is voor op de meeting

maar een gaan winkelen bij seat

IMG_442329.jpg


inlaat van ibiza cupra is wel wat groter dan die van een fabia
 

Glenn

Actief lid
na de meeting zal ik een wat nieuwe foto's zetten

dus de nieuwe velgen zitten er op

17" j8 met dunlop 205/40/17

logo ook achter weg

nog wat lager

en na het bezoek aan jd 160pk

zou +-0-100 7.6sec en een top van 220

cijfers van de ibza cupra 160pktdi dus zal er niet veel naast zitten

en wat zijn de meningen eigenlijk over de witte achter lichten ?

mooi of niet ?



IMG_4184.jpg


IMG_4209kopie.jpg


IMG_4277.jpg
 

nemo

Senior Member
Hey Glenn! Je witte achterlichten vind ik super mooi! Verlagen vind ik nu wel genoeg. En weet niet wat voor velgen je hiervoor had??

Trouwens, wat kost zo'n antenne?
 

Glenn

Actief lid
prijs weet ik echt niet maar zal wel een beetje meer zijn dan de antenne's

die je in de auto shops vind deze is van een honda s2000

IMG_2395.jpg


het kuis werk was er te veel aan
 
Bovenaan Onderaan