Bjorn VV Octavia rs 2018

Kurtje

Forumguru
Proficiat! Prachtige RS!!! Veel plezier ermee...

Die flitsmeister app, kan iemand mij vertellen waar ik die kan vinden?
 
Zonet de eerste 500km op de auto gezet en de eerste indrukken zijn super. Zit positie en steun van de stoelen is echt goed. En laten we het niet ontkennen de auto trekt ogen als je ermee komt aangereden in het verkeer. Zaken waar ik nog aan gewoon moet worden zijn de afmetingen, en de lane-assist. Het is net alsof er iemand met touwtjes aan het stuur ligt te trekken. De led dimlichten zijn ook echt super in het donker, wat een bak licht dat je voor je neus krijgt. Wat mij op viel was dat er vocht/damp in de koplampen zit, heb het al eens eerder gezien bij de octavia van de voor de facelift dus misschien toch een bekend fenomeen ? Misschien nog een puntje dat me opvalt; Mirror-link en Android auto worden blijkbaar niet ondersteund voor mijn samsung Galaxy S8, volgens de dealer is het probleem enkel in Belgie en kan het opgelost worden door mijn gsm zijn locatie op 1 of andere manier te veranderen. 20171207_152218_resized.jpg 20171207_152224_resized.jpg
 

Rallye

Forumguru
Voor Android Auto moet je de (juiste) apk installeren, te vinden via www.apkmirror.com. In België en Nederland is de app inderdaad niet gewoon via de Play Store te installeren. Waardeloze opmerking van je dealer.....
 
Bovenaan Onderaan