Bjorn VV Octavia rs 2018

Kurtje

Forumguru
:sterretjes: Ik zie nog niet meteen hoe je op die gedachte komt in relatie tot de geciteerde vraag...
Temeer omdat m'n handtekening aangeeft dat ik al bijna 6,5 jaar in mijn huidige auto rij, die destijds geen uur langer bij de dealer heeft gestaan dan nodig was om 'm rijklaar te maken.

De vraag ging over de auto laten staan in de showroom enkele weken/maanden ter afwachting van afhaling, als jij dan aanhaalt dat er minder toezicht is op een gemiddelde supermarktparking (waar in deze context de auto zou staan wachtende op afhaling) zeg ik dat je een verkeerde dealer gekozen hebt toch... Als je het in een andere context wilt zeggen dat de auto in je eigen bezit daar staat, dat is een heel andere situatie toch. De auto is al in jouw bezit...

Mijn GTI heb ik ook even laten wachten ter afhaling, deze stond netjes op hun afgesloten parking achter de garage waar niemand bij kwam. Alles nog in de plastiek en transport materiaal.
 

Canon-Eye

Forumguru
Voor de auto op zichzelf maakt het - als er mensen dicht langs lopen of misschien wel een vingerafdruk op maken - toch geen verschil in wiens bezit hij is? Dat bedoelde ik, niet meer en niet minder.
Persoonlijk vond ik het eigenlijk altijd toch wel een hele zorg minder als het eerste smetje of krasje er eenmaal op zat... :jaja:

Maar goed, laat maar verder - we dwalen af.
Ik heb 't wel eens meer geschreven: zo dicht mogelijk langs elkaar heen kletsen zonder elkaar te raken is ook een kunst... :pardon:
 
Het is zover, de auto staat bij de dealer. Vandaag telefoontje gekregen :yeehaa:. Nu rest enkel nog de vraag... Auto inschrijven op 2017 of 2018... Heb er zelf een beetje een dubbel gevoel bij, mijn huidige auto is ook ingeschreven op 1/12/2015 en heb hem eigenlijk zonder probleem kunnen verkopen. Anderzijds zou het toch wel mooi en handig zijn om de auto pas in 2018 in te schrijven.
 

dirkie996

Forumguru
Het is zover, de auto staat bij de dealer. Vandaag telefoontje gekregen :yeehaa:. Nu rest enkel nog de vraag... Auto inschrijven op 2017 of 2018... Heb er zelf een beetje een dubbel gevoel bij, mijn huidige auto is ook ingeschreven op 1/12/2015 en heb hem eigenlijk zonder probleem kunnen verkopen. Anderzijds zou het toch wel mooi en handig zijn om de auto pas in 2018 in te schrijven.
Inschrijven en rijden. Bij mij kon het niet snel genoeg gaan.:yeehaa:
 

leon-cupra

Forumguru
Het is te zien hoelang je ermee zoekt te rijden. Oprijden, nu inschrijven. Paar jaar mee rijden, 2018 inschrijven. Gaat het veel uitmaken? Neen, waarschijnlijk niet maar de handelaar of koper zal een argument minder hebben om de prijs te drukken.
 
Het is te zien hoelang je ermee zoekt te rijden. Oprijden, nu inschrijven. Paar jaar mee rijden, 2018 inschrijven. Gaat het veel uitmaken? Neen, waarschijnlijk niet maar de handelaar of koper zal een argument minder hebben om de prijs te drukken.
Oprijden weet je nooit, had ook gezegd met mijn Fabia dat ik hem ga oprijden en kijk nu. Een goede deal gekregen en getekend.
 

leon-cupra

Forumguru
Oprijden weet je nooit, had ook gezegd met mijn Fabia dat ik hem ga oprijden en kijk nu. Een goede deal gekregen en getekend.
we kennen dat :D
Mijn polo, dik jaar mee gereden. Superb, 4 jaar. Beide bedoeld om op te rijden :D
De vRS zal iets langer moeten blijven door recente investeringen.

En een auto kopen is nooit een goede deal. Kost je langs beide kanten (afschrijving en opleg) steeds bakken geld ;)
 

EdK

Forumguru
Gewoon mee gaan rijden !
Me Yeti werd ook in december 2010 ingeschreven en toen zij de verkoper dat hij over maand een jaar oud zou zijn.
Toen hij die opmerking gemaakt had vroeg ik hem waar hij had leren rekenen en of hij toen ook al niet had opgelet ?
Heb ik hem uitgelegd dat een jaar uit 12 maanden bestond, en als hij mij op zijn manier zou behandelen bij inruil hij de volgende auto niet zou verkopen aan mij !

Wel bijna 7 jaar verder wist hij de opmerking nog zeer goed te herinneren en had waarschijnlijk een rekencursus in die tijd gehad want hij gaf de leeftijd in jaren en maanden op toen we in onderhandeling waren in September voor de Fabia

Als een dealer afrond in maanden dan kan ik daar mee leven maar zodra hij in jaren gaat afronden is hij mij kwijt als klant.
En als je dit even duidelijk op nette manier laat weten dan gaan ze zich wel anders gedragen hoor....
 
Bovenaan Onderaan