Bjorn VV Octavia rs 2018

oco1979

Forumguru
Nee auto kan eigenlijk al geleverd worden op 01/12 maar heb beslist om hem in te schrijven op 2018. Slimme keuze of niet dat laat ik in het midden.

slim als je deze vroegtijdig weg doe, oprijden maakt het niet super veel uit.

tis simpel: schrijf je deze op 31/12/17 in of 01/01/18 dan is deze ofwel 1jaar oud of 1 dag, naverkoop is het jaartal die van belang is voor verkoop.

Beter ene inschrijven in januari,februari dan november december......

Wagen kan je wel 2017 inbrengen voor de bijberoepen/hoofdberoepen ipv dan te beginnen in 2018.
Moet je bekijken waar het beste fiscaal voordeel me doe tegenover waarde verlies.
 

leon-cupra

Forumguru
dat doen ze niet voor iedereen ! heb het daar ook gevraagd, maar dat mocht niet of kon niet of blablabla
had je geen superband met je dealer ? :pieker:
Ze hoeven wagens ook niet vooruit te betalen dus kwestie van geld kan het niet zijn. Zal wss te maken hebben met verkoper die zijn targets nog moest halen.
 

Kurtje

Forumguru
Ik zou dat uitdrukkelijk vragen om niet te doen. Het is natuurlijk jouw auto, maar je wilt niet weten hoe dikwijls er mensen langs de auto aflopen, hoe dikwijls ze er stof over 'vegen', hoe dikwijls er iemand vraagt mag ik hem eens vanbinnen zien...
 

B.Stuurder

Forumguru
Mijn wagen heeft ook van oktober tot januari bij de dealer gestaan. Zij hebben hem maar een paar dagen in de showroom gehad, op slot......
 

Canon-Eye

Forumguru
Het is natuurlijk jouw auto, maar je wilt niet weten hoe dikwijls er mensen langs de auto aflopen, hoe dikwijls ze er stof over 'vegen',
En wat denk je dat er allemaal gebeurt op een willekeurige supermarktparking, waar ook nog heel wat minder toezicht is dan in de gemiddelde showroom?
 
Ik zou dat uitdrukkelijk vragen om niet te doen. Het is natuurlijk jouw auto, maar je wilt niet weten hoe dikwijls er mensen langs de auto aflopen, hoe dikwijls ze er stof over 'vegen', hoe dikwijls er iemand vraagt mag ik hem eens vanbinnen zien...
Daar maak ik me niet echt zorgen om, heb vertrouwen in mijn dealer. Denk dat ze hem wel in de showroom zullen zetten maar zoals al aangehaald; op slot. Er staat nog een Rs in de showroom dus geïnteresseerden kunnen in die auto een kijkje nemen. Ben sowieso uitgenodigd als de auto toekomt dus op die moment bekijk ik dat samen met de dealer :)
 

Kurtje

Forumguru
En wat denk je dat er allemaal gebeurt op een willekeurige supermarktparking, waar ook nog heel wat minder toezicht is dan in de gemiddelde showroom?

Dan denk ik dat jij de verkeerde dealer gekozen hebt waar je auto in afwachting van levering staat :)
 

Canon-Eye

Forumguru
Dan denk ik dat jij de verkeerde dealer gekozen hebt
:sterretjes: Ik zie nog niet meteen hoe je op die gedachte komt in relatie tot de geciteerde vraag...
Temeer omdat m'n handtekening aangeeft dat ik al bijna 6,5 jaar in mijn huidige auto rij, die destijds geen uur langer bij de dealer heeft gestaan dan nodig was om 'm rijklaar te maken.
 

leon-cupra

Forumguru
K zou het zelf ook niet graag hebben moest mijn nieuwe wagen in de toonzaal gezet worden.

Heb zelf gewerkt in een toonzaal. 90% van de bezoekers is geen autoliefhebber. Mensen die niet zien op een krasje meer of minder. Heb er genoeg gezien waar de kids de rits van hun jas tegen de wagen hangen, vrouwen met hun handtas en ook nog veel verkopers die een wagen handig vinden als leunobject. Als je weet dat een spijkerbroek zo van de scherpe knopen op de achterzak kan hebben ....
Krassen gegarandeerd.

En op slot doen .... als je als verkoper een deal wilt sluiten, haal je wel even de sleutel van de wagen aan wiens eigenaar je hebt beloofd om de wagen op slot te doen. Bwaaa die ene keer geeft niet en de eigenaar weet het toch niet. :nono:
 
Bovenaan Onderaan