bjorn_van_velthoven_
Forumguru
Vandaag een gesprek gehad en de RS blijft, ik kies voor andere extra voordelen
.
.
.slim gekozen van jeVandaag een gesprek gehad en de RS blijft, ik kies voor andere extra voordelen.

De secretaresseVandaag een gesprek gehad en de RS blijft, ik kies voor andere extra voordelen.
kom je op het territorium van je baas .... heeel gevaarlijk ....De secretaresse

Op een autokeuring zijn de secretaresse en de Kuisvrouw meestal de enige vrouwelijke collega’s misschien is de baas wel een vrouw ...kom je op het territorium van je baas .... heeel gevaarlijk ....
K zou dan toch een andere collega nemen![]()
het mag van de baas, maar niet van de belastingen als je geen VAA betaalt
Als je ermee naar huis rijdt wordt het aanzien als deel van je loon.
Bij een vorige wkg was dit ook zo. Techniekers reden iedere dag met de camionnette naar huis maar de dag van belastingscontrole bleven ze s avonds mooi op de bedrijfsparking![]()
)
;
Geluidsfilmpje !!!Tijd voor een update; De standaard uitlaat heeft afgelopen vrijdag plaats gemaakt voor een Remus-lijn. Voor de geïnteresseerden ik heb geen middendemperBekijk bijlage 68690

Tijd voor een update; De standaard uitlaat heeft afgelopen vrijdag plaats gemaakt voor een Remus-lijn. Voor de geïnteresseerden ik heb geen middendemperBekijk bijlage 68690
maar ik denk persoonlijk met de kleppen open dat het te luid zal worden
Maar je zal het beleven 

Mooie diepe brom
Snel filmpje gemaakt, revs tot kleine 3000rpm. Uitlaat is ook nog niet volledig ingebrand dus ik vermoed dat het in de komende weken enkel luider/beter zal worden. Achter me vakantie maak ik deftig filmpje![]()

Snel filmpje gemaakt, revs tot kleine 3000rpm. Uitlaat is ook nog niet volledig ingebrand dus ik vermoed dat het in de komende weken enkel luider/beter zal worden. Achter me vakantie maak ik deftig filmpje![]()
(al live gehoord ook
)
afgelopen week ff tijd gehad voor cold-start filmpje te maken smorgens. Klinkt als volg: