Binnenspiegel verplaatsen naar boven?

CDK

Forumguru
Goedendag, heb al een aantal jaren een superb, rijdt prima maar begin me steeds meer te irriteren aan de lage binnenspiegel, al enkele keren bijna een ongeluk gehad en zag deze briljante oplossing van chris 2709
Met de skoda garage ben ik niet verder gekomen, weinig creatief helaas.
Vroeg me af of ik misschien een gebruikt exemplaar van de forumleden zou kunnen overnemen?

Skoda Superb 1.8TSI 2009

heb ik voor je, stuur maar een PM.
 

Highway

Forumguru
Zou iemand nog een verhoger over hebben, zou ik deze graag over willen nemen. Dit i.v.m. uitzoeken hoe ik de verhoger kan gebruiken zodat deze ook de regensensor aandrukt.
 

chris2709

Senior Member
Ben weer terug van weggeweest :facepalm:... Ben je er intussen uitgekomen @Highway ? Ik wil er eventueel wel wat "in= of uittekenen" zodat we deze kunnen laten printen. Of had je andere ideeën? Ik heb het prototype ook nog wel liggen als je er wat mee kunt. Is niet de mooiste (zie het begin van dit topic) maar als je daarmee wat kunt uitvogelen...
 

chris2709

Senior Member
De verhoger is zwart, maar ik merk dat er een beetje rode gloed in zit. Mogelijk dat ik de verhoger er nog een keer afhaal, even een beetje bewerk (glad maak) en dan met zwart doe spuiten. Mogelijk even een wat textuur op aan brengen dan lijkt die helemaal OEM. Haast heb ik er niet mee, is maar een minimale gloed.

De mijne is na verloop van tijd ook wat verkleurd (zag ik nu je me er op gewezen hebt (bedankt hoor! :D)) Ben er even ingedoken. Het blijkt dat de leverancier nu ook als optie gespoten steunen kan leveren. Dus voor de liefhebber: link
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Highway

Forumguru
Welkom terug @chris2709 .

Ondertussen heb ik wat dingetjes aangepast aan de verhoger. Hierdoor zit de regensensor wel goed tegen het raam.
Zal je een persoonlijk bericht sturen om hierover te overleggen.

Zie inderdaad dat je deze nu ook zwart kan laten spuiten (kost wel paar euro meer).
 

catch me

Forumguru
Bij de leon 1p 1ste type zit die in de hemel bij de binnenverlichting vast geklikt, bij de fl weet ik het niet. als deze op het raam zit zou het hetzelfde kunnen zijn
 
Bovenaan Onderaan