Binnen 15 km mega schade....

jalex_h

Forumguru
Da's flink balen! Ben, zoals anderen ook al, wel benieuwd wat dit veroorzaakt heeft. Normaal betekent witte rook vrede, maar nu...
 

Noord26

Forumguru
Dat is een geen fraai begin.

Maar wat is dit een rare manier van aflevering? Neem aan dat je uitgebreid uitleg krijgt van een auto, telefoon gekoppeld wordt, en tenminste de auto ook gestart wordt in het bijzijn van de af te leveren partij?
 

lugolux78

Forumguru
Gewoon kwalitatief uitzondering teleurstellend.
Ok heb een soort gelijk verhaal meegemaakt.
Ik zou een Altea krijgen. Spiksplinternieuwe. (voorloopauto)
Jonge bij de garage verkeerde brandstof getankt.... Auto naar de mallemoeren....
Sterkte en laat idd ff weten wat het is
 

Noord26

Forumguru
Niet gaan mierenn^%ken nu hé kanonsoog. Als de auto de eerste keer dat je er mee weg wil rijden al niet start, dan is er vooraf ook al veel moeite geweest om hem gestart te krijgen vanaf de ambulance. En daarom zet ik grote vraagtekens bij deze manier van afleveren. Incl de (niet aanwezige) service.
 

micky

Forumguru
Ik ken dit verhaal van de nieuwe Megane station van mijn vrouwtje, ze was onderweg naar de dealer om hem op te halen en werd gebeld dat ze kon omkeren omdat de auto niet wilde starten toen ze hem in de showroom klaar wilden zetten, heel schraal dit soort dingen, ik hoop dat het gauw voor je wordt opgelost.
 

Canon-Eye

Forumguru
dan is er vooraf ook al veel moeite geweest om hem gestart te krijgen vanaf de ambulance
Waar lees je dat? Toch niet in de openingspost. "Jumping to conclusions" noemt men dat...

Neemt natuurlijk niet weg dat het op zich een verrekt vervelende situatie is. Je mag er op vertrouwen dat LM en dealer dit samen oplossen, maar dan is het ongemak natuurlijk al geleden.
 

miel

Actief lid
Even als reactie: De auto is de dag van tevoren gepoetst en startte toen prima. Ook vanaf de ambulance startte hij in 1 keer (net als bij het er op rijden blijkbaar). Toen ik hem daarna 10 meter verplaatste startte hij ook in 1 keer zonder enige vorm van twijfel. Ik vermoed toch dat het starten van de standkachel en het 20 minuten instellen van de navi/carkit de nekslag is geweest..;)

Daarnaast nogmaals: het is mijn keuze geweest de auto zo af te laten leveren. De dealer had hem ook liever zelf afgeleverd maar ik had geen zin in een rit van 100 km en geen plek om daar mijn oude auto af te leveren zonder grondige inspectie.... Dus vandaar dat we het zo opgelost hebben. Nogmaals, ik heb al meerdere malen met de leverende dealer aan de lijn gehangen en die had ook echt geen flauw idee wat dit kon zijn en ook geen enkel voorteken gehad van een slechte accu...


De auto gaat maandagochtend vanaf mijn woonplaats naar de leverende dealer en maandagmiddag/avond hebben we even contact... Ik verwacht dat zodra ze hem uitlezen ze meer weten...

Volgens mij als je benzine in een diesel gooit moet je dit toch niet krijgen of wel?
 

miel

Actief lid
Ik zet mijn geld op de turbo.... Want die moest toen voor het eerst zijn werk doen.... dus niet gek dat die toen plof deed... (of ja, wel gek, maar an sich verklaarbaar wat het is...)

Poll of weddenschap openen?
 

martijn v o

Forumguru
Ik denk gewoon losgeschoten slang of zo iets.
Je kunt het niet krijgen van verkeerde brandstof.

Naar mijn mening is de titel ook wel een beetje overdreven, je weet immers niet wat er aan de hand is.

Beter zou zijn: Net nieuwe auto: na 10 minuten ben ik MEGA geschrokken.
 

ertromp

Forumguru
Tja tussen de verstuivers kan ook een keer een slechte zitten. Dat is allemaal spul wat Skoda weer van diverse leveranciers afneemt.
Hopelijk vanaf woensdag enorm veel probleemloze km's weer maken met je S2
 

CDK

Forumguru
die mega schade valt achteraf wel mee dus ;)
Hopelijk blijft het hierbij en ga je er vanaf nu veel plezier aan beleven!
 

miel

Actief lid
Nou, mega schade... Sowieso paar honderd euro schade en de vraag of er allemaal diesel in de motor en bijv katalysator gelopen is... En dan de kosten voor berging en transport er nog bij kom je toch echt wel ruim over de 1000 euro hoor...
 
Bovenaan Onderaan