Bijzondere ervaring met een verkoper

leon-cupra

Forumguru
Ja, om de simpele reden dat het verkopersgilde dan met de billen bloot moet, en de ballen moet hebben om een particulier uit te leggen dat de occasionmarkt één grote zeepbel is, waarbij de klant zal moeten accepteren dat hij een reële inruilprijs krijgt die vér beneden z'n verwachtinswaarde ligt...

'the inconvenient truth' zeg maar ;)

We verwachten toch echt niet allemaal dat de extra's van een businessmodel zó goedkoop zijn, t.o.v. de standaard versies + overeenkomstige opties..?!?
en we zijn weer weg voor 9 pagina's :deuk:
En dan ben ik de onverbiddelijke volhouder :deuk:
 

peterhuppertz

Forumguru
entropy.jpg
 

MarcoO2

Forumguru
Aannamen dat een eenzijdig verhaal dé waarheid is, is enerzijds goed (niemand was erbij, dus iedere andere interpretatie is een gok), maart anderzijds ook onmogelijk. In een verhaal als dit, waarin iemand zich tekort gedaan voelt, zal diens weergave altijd gekleurd zijn. Onbewust! Dat weet jij met jouw beroepservaring als geen ander. Dus nee, we moeten de casus niet gaan inkleuren, maar je moet tegelijk wél in je achterhoofd houden dat de interpretatie van TS mogelijk niet helemaal feitelijk is.

Zeker als TS zelf verschillende weergaven geeft van het startgesprek, is enige twijfel vrij logisch.
Wat toch apart dat iedereen die er niet bij was het toch meent beter te weten......
Wat ik vooral apart (én veelzeggend) vind, is dat je uit mijn bijdrage op meent te kunnen maken "dat ik het beter weet". Je mist mijn punt overduidelijk. Of je wilt het niet zien.
 
Bovenaan Onderaan