Bijna daar: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Ambition - black magic

Testedoene

Forumguru
Het nieuwe model is op zichzelf al mooi en dan zeker in combinatie met een flashy kleurtje en een stel mooie velgen.
Veel succes en veilige km's toegewenst met je nieuwe wagen!!!
 

Skoda-MAN

Forumguru
@Ridley Wat een mooie auto, ziet er heel strak uit in deze kleur. Heel veel plezierige kilometertjes wens ik je.:bloemen:

Oh ja, nog wel even je handtekening bijwerken. (je zal het wel te druk hebben!!! nu)
 

Pendragon

Forumguru
Nou besteld hoor:
F3 Combi 1.2 90 pk ambition first edition in Race blue
Sunset
17" Prestige
Tech pakket

Bekijk bijlage 34539

Geen sportstoelen gekozen ivm tv schermpjes vd kids. Dan zou ik weer op zoek moeten naar een oplossing, terwijl ik nu van die mooie beugels daarvoor heb.

Me happy!

Senior dezelfde set up, alleen dan nog als extra optie een trekhaak. En in de kleur Metal grey.

Prachtige keuze! Leuk details: wij hebben dezelfde keuze bij de O3 gemaakt, geen sportstoelen, dan kunnen we de schermen niet meer kwijt :) Wij hebben Click 'N Go met beugels, erg handig.
 

Ridley

Forumguru
In ieder geval nog instaplijsten en een bumperstrip (als die beschikbaar komt). Sportpedalen / voetsteun Golf 7 en chippen volgend jaar als ik mijn vrouw zo gek krijg. Ik mis mij PKtjes wel al een beetje (en dan had ik nog een eenvoudige externe module).

Als het weer lekker warm is de kont weer clean maken en last but not least: de Skodaforum sticker van @Kiswum monteren natuurlijk
 
Mooi . Ik dacht ook aan dat allemaal .
Verder alles en iedereen inde gaten houden ey . Hoop trouwens dat brodit ook snel met een nieuwe klip komt .

Denk dat @Kiswum wel een berg stickers kan meenemen op 9mei
 

CDK

Forumguru
@Ridley, het enige wat mij opvalt als ik naar je foto's kijk is de radio die anders is, de parkeersensoren voor en de stoelverwarming die je zelf aangeeft. Verlichting is identiek en dakrails ook, zelfs de velgen zijn het zelfde. Bekleding mag je zelf over oordelen.

ImageUploadedByTapatalk1427010289.691525.jpg
 

Ridley

Forumguru
Mooie bekleed met dat doorgestikte in wit. Ik moet toegeven dat ik wat twijfels had over het interieur in de Ambition. Als ik dat op foto's zag had het wat weg van jaren 90 kleurstelling. Nu ik het in het echie heb, ben ik er toch superblij mee. Zal wel eens foto van dichtbij schieten ergens vandaag.
 

Ridley

Forumguru
Ach ja de melding volgens de Skoda App: het kan zijn dat de airbag niet afgaat tijdens een aanrijding.

Nou heb ik die de laatste 16 jaar nog nooit af laten gaan, dus de kans dat dat morgen gaat gebeuren schat ik gering in
 
Toch storing . Ik heb namelijk in 2 verschillende Fabia's proefgereden en 2x het het airbag lampje aan en uit . Dus na het starten aan en daarna weer uit , vond het al vreemd dealer zei dat het zo hoorde .
 
Bovenaan Onderaan