Bijna daar: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Ambition - black magic

Rosinfield

† In Memoriam
nee hoor, we waren unaniem enthousiast. Er stond er zo een in de showroom en toen dachten we beiden: eigenlijk best een lekker kleurtje. Sterker nog, als het aan mevr. Rosinfield had gelegen, was het zo'n gifgroene geworden. Ik vind dat echt over the top. Race blue vind ik wat beter te pruimen, maar is me toch ook te uitbundig
 

Ridley

Forumguru
Mijn pa had Corrida red gekozen, totdat moeders mee ging vanochtend en na 1 seconde duidelijk werd dat die het niet ging worden :tongue:
 

Ridley

Forumguru
Vrouw met verstand van zaken ;)

Maar Renate heeft de Style toch?

Levertijd verwachting eind februari begin maart, maar dat lijkt me wat optimistisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Ridley, first edition style inderdaad, hij is tegelijkertijd besteld met de demo's van Rijnwoud, dus hopelijk hebben we hem snel!!
 

Ridley

Forumguru
Mocht iemand interesse hebben in een set originele veren voor de 1.2 tsi (86kw) dan kunnen die gratis afgehaald worden in Eindhoven.
 

Ridley

Forumguru
Gisteren dan de nieuwe Fabia opgehaald. Toch een beetje dubbel gevoel, omdat ik zo tevreden was over de laatste Faab. Dit was echter zo vergeten na het aanschouwen van de nieuwe en ik nu echt overtuigd ben dat ik de juiste kleur gekozen heb. (Sorry @s-line ).

De eerste 80 km gereden en wat een verschil tov de Faab 2. Deze is zoveel volwassener geworden!

De beleving van luxe tov mijn karige Ambition die we hiervoor hadden is echt met sprongen vooruit gegaan. Het rijcomfort is gewoon des Skoda: lekker sponzig voor wie daarvan houdt. Binnenkort @Antera 's agenda maar eens vullen.

Kortom: ik ben er enorm blij mee, zeker zo blij als ik met de vorige was.

ImageUploadedByTapatalk1426916890.771683.jpg ImageUploadedByTapatalk1426916902.421904.jpg ImageUploadedByTapatalk1426916911.572307.jpg ImageUploadedByTapatalk1426916921.506860.jpg
 

Ridley

Forumguru
Klopt, als je ze ook langs elkaar ziet staan oogt de II ineens sterk verouderd. Dit idee heb ik bij de I stukken minder.
 

Noord26

Forumguru
Een Ambition met Tech-pakket he? Ziet er aardig compleet uit. Wat zit er minder op als een Style uitvoering eigenlijk?

Kleur past helemaal bij de auto! Topkar.
 

Ridley

Forumguru
Klopt, wat is er anders aan de style. Volgens mij:
- andere bekleding
- parkeersensoren voorzijde
- verwarmde voorstoelen
- Bolero radio met het geweldige Mirrorlync

Volgens mij waren dat zo'n beetje de grootste verschillen.
 

Noord26

Forumguru
Geen spannende dingen in ieder geval. Als dat het enige is zie ik het grote prijsverschil er niet in terug komen!

Soms past een kleur gewoon bij een bepaald type auto. En deze past helemaal bij de Fabia 3.
 
Bovenaan Onderaan