Bi xenon bocht verlichting werkt niet naar behoren.

Ik zocht even naar een koplamp topic en kwam dit oude topic tegen waar ik al eens in had gereageerd.. om nog even ontopic te blijven aangaande mijn laatste berichten; ja bij iets van snelheid draait de linker koplamp naar buiten voor een grotere lichtbundel en komt bij stilstand weer terug in positie. Alleen op de auto stand. Zet je dimlicht op de dimlicht-aan stand dan blijven ze staan. Is dus een functie van de meedraaiende koplampen. Staat ook, zo ongeveer, in de handleiding.


maar goed:



iets anders;
De auto moet voor APK, en mijn rechter koplamp zat los aan 1 kant. Even vastdraaien dacht ik.
Mooi niet dus. De auto, of iig de koplamp, heeft in het verleden blijkbaar schade gehad want een bevestigingsoog was afgebroken en gerepareerd, erg knullig zo bleek nu met een kuipdeel klem en een schroef er doorheen. Zoals het heeft gezeten was geen lang leven gegund want het was wederom afgebroken.

dus bumper los en opzij, koplamp eruit gehaald en het bevestigingsoog spalken, er was een hoop plastic verdwenen, met 4 schroeven vast gezet en met 2k lijm alles vol gefrut.. is nu weer stevig.
Het zal iig nu geen APK afkeur geven want het is weer in orde :thumbsup:


AC7BAA7A-836D-4032-BD13-A1A97E029349.jpeg


DB2564DD-CC07-41A8-97F9-2E44D71EF33E.jpeg


A22099AF-CED7-46D6-B0C7-91D2EF5923F4.jpeg


889EBBD1-EE7C-4486-95A2-6AEF37ED9694.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan