Bestelling

wdejong32

Actief lid
vandaag bericht dat mijn Kodiaq van week 40 naar week 42 is verplaatst,,, is nog niet definitief ingepland , besteld 5 juli

D_D

Nieuw lid
Zojuist bericht van de leasemaatschappij, levering is verplaatst naar 1 september ☹️. Dit terwijl ik vorige week van de dealer hoorde dat alles nog volgens schema verliep.

Peanut

Senior Member
Hier zou ik me niet te druk om maken, leasemaatschappijen dekken zich nogal graag in tegenwoordig.
Mijn nieuwe Kodiaq zou half augustus geleverd worden maar vorige week kreeg ik een e-mail van de leasemaatschappij dat het half september ging worden.
Vandaag kreeg ik bericht van de dealer dat mijn auto van de trailer af was gereden en dat hij vrijdag voor me klaar staat!

D_D

Nieuw lid
Welke dealer was niet? Ik heb de hoop op levering augustus al opgegeven .

Alvast veel (rij)plezier!

D_D

Nieuw lid
Toch vandaag bericht gekregen dat de auto deze week binnenkomt en volgende week dinsdag kan ik hem ophalen!

skodiaq93

Nieuw lid
....Deze gingen ze normaal leveren in mei. Helaas vorige week kreeg ik een telefoon van de dealer dat ze deze pas kunnen leveren in oktober 2025.
idem hier, besteld in januari, family edition met trekhaak en light en view plus pakket.
eerst voorziene afleverdatum einde mei/ begin juni, opgeschoven naar eind juli, en begin deze maand te horen gekregen dat het eerst moeilijk zou zijn om nog te leveren in 2025. een paar uur later telefoon van de dealer dat het nu voorzien is einde oktober.

Bovenaan Onderaan