Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zojuist bericht van de leasemaatschappij, levering is verplaatst naar 1 september ☹️. Dit terwijl ik vorige week van de dealer hoorde dat alles nog volgens schema verliep.
Hier zou ik me niet te druk om maken, leasemaatschappijen dekken zich nogal graag in tegenwoordig.
Mijn nieuwe Kodiaq zou half augustus geleverd worden maar vorige week kreeg ik een e-mail van de leasemaatschappij dat het half september ging worden.
Vandaag kreeg ik bericht van de dealer dat mijn auto van de trailer af was gereden en dat hij vrijdag voor me klaar staat!
idem hier, besteld in januari, family edition met trekhaak en light en view plus pakket.
eerst voorziene afleverdatum einde mei/ begin juni, opgeschoven naar eind juli, en begin deze maand te horen gekregen dat het eerst moeilijk zou zijn om nog te leveren in 2025. een paar uur later telefoon van de dealer dat het nu voorzien is einde oktober.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.