Bestelling

D_D

Nieuw lid
Zojuist bericht van de leasemaatschappij, levering is verplaatst naar 1 september ☹️. Dit terwijl ik vorige week van de dealer hoorde dat alles nog volgens schema verliep.

Peanut

Senior Member
Hier zou ik me niet te druk om maken, leasemaatschappijen dekken zich nogal graag in tegenwoordig.
Mijn nieuwe Kodiaq zou half augustus geleverd worden maar vorige week kreeg ik een e-mail van de leasemaatschappij dat het half september ging worden.
Vandaag kreeg ik bericht van de dealer dat mijn auto van de trailer af was gereden en dat hij vrijdag voor me klaar staat!

D_D

Nieuw lid
Welke dealer was niet? Ik heb de hoop op levering augustus al opgegeven .

Alvast veel (rij)plezier!

D_D

Nieuw lid
Toch vandaag bericht gekregen dat de auto deze week binnenkomt en volgende week dinsdag kan ik hem ophalen!

skodiaq93

Nieuw lid
....Deze gingen ze normaal leveren in mei. Helaas vorige week kreeg ik een telefoon van de dealer dat ze deze pas kunnen leveren in oktober 2025.
idem hier, besteld in januari, family edition met trekhaak en light en view plus pakket.
eerst voorziene afleverdatum einde mei/ begin juni, opgeschoven naar eind juli, en begin deze maand te horen gekregen dat het eerst moeilijk zou zijn om nog te leveren in 2025. een paar uur later telefoon van de dealer dat het nu voorzien is einde oktober.

wdejong32

Actief lid
vraagje ,,,wie weet hoelang van tevoren je hoort dat je auto definitief is ingepland ??? mijn auto staat nog steeds op voorlopige planning week 42 , inmiddels leven we in week 36 nu,,

pfe83

Senior Member
Hoi, dit lijkt sterk afhankelijk van de assertiviteit van de dealer. Daarnaast is de planning van de fabriek ook ondoorgrondelijk. In mei werd mij nog gezegd dat het op schema lag voor leveren medio juni, terwijl dit in medio juni opeens werd opgeschoven naar eind augustus.

Racingblue

Nieuw lid
Ik had in juli bericht gekregen dat auto half oktober geleverd zou worden. Dealer gebeld met ordernr van de leasemaatschappij en zij konden toen vertellen dat auto nu bij importeur staat levering einde maand bij dealer.

Huidige auto verliep anders, de dealer stuurde toen continu updates (soort track and trace).

Net bericht gekregen dat mijn sportline PHEV besteld eind Juni op transport staant naar PON. Aflevering week 39. Valt me niet tegen, rekening houdend met ook nog zomervakantie.

Nou herkenbaar. Maar goed door al die kodiaq’s moet ik op de volledig volgehangen 200kw phev oyster silver all black r line Tayron wachten. op 14-7 besteld. En staat nog steeds voor levering in week 46.

Bijlagen

• IMG_6483.jpeg
    IMG_6483.jpeg
    78 KB · Weergaven: 19

wdejong32

Actief lid
Net bericht gekregen dat mijn sportline PHEV besteld eind Juni op transport staant naar PON. Aflevering week 39. Valt me niet tegen, rekening houdend met ook nog zomervakantie.
Ik heb de rekening er net bijgezocht en de mijne is 5 juli gekocht bij de dealer maar uiteraard weet ik niet precies wanneer hij de bestelling aan de Skoda heeft doorgegeven...
vorige week nog bericht dat hij voor week 42 voorlopig staat ingepland en op week 42 leveren , dit is eind oktober begin november

Maar alles staat nog open zolang hij nog niet definitief is ingepland

Ik heb de rekening er net bijgezocht en de mijne is 5 juli gekocht bij de dealer maar uiteraard weet ik niet precies wanneer hij de bestelling aan de Skoda heeft doorgegeven...
vorige week nog bericht dat hij voor week 42 voorlopig staat ingepland en op week 42 leveren , dit is eind oktober begin november

Maar alles staat nog open zolang hij nog niet definitief is ingepland
Dat is veelbelovend dan. Tenminste dat hoop ik. Omdat ik 2 weken later besteld heb. En mij week 46 was toegezegd. Dus als jouw auto al gemaakt wordt, off i.i.g. gemeld wordt dat hij in de maak is. Dan krijg ik hoop ik ook goed nieuws binnen nu en 1,5 week. Worden beide auto’s trouwens net als de superb en Passat on dezelfde fabriek gemaakt?

Bovenaan Onderaan