idem hier, besteld in januari, family edition met trekhaak en light en view plus pakket.....Deze gingen ze normaal leveren in mei. Helaas vorige week kreeg ik een telefoon van de dealer dat ze deze pas kunnen leveren in oktober 2025.
Ik heb de rekening er net bijgezocht en de mijne is 5 juli gekocht bij de dealer maar uiteraard weet ik niet precies wanneer hij de bestelling aan de Skoda heeft doorgegeven...Net bericht gekregen dat mijn sportline PHEV besteld eind Juni op transport staant naar PON. Aflevering week 39. Valt me niet tegen, rekening houdend met ook nog zomervakantie.
Dat is veelbelovend dan. Tenminste dat hoop ik. Omdat ik 2 weken later besteld heb. En mij week 46 was toegezegd. Dus als jouw auto al gemaakt wordt, off i.i.g. gemeld wordt dat hij in de maak is. Dan krijg ik hoop ik ook goed nieuws binnen nu en 1,5 week. Worden beide auto’s trouwens net als de superb en Passat on dezelfde fabriek gemaakt?Ik heb de rekening er net bijgezocht en de mijne is 5 juli gekocht bij de dealer maar uiteraard weet ik niet precies wanneer hij de bestelling aan de Skoda heeft doorgegeven...
vorige week nog bericht dat hij voor week 42 voorlopig staat ingepland en op week 42 leveren , dit is eind oktober begin november
Maar alles staat nog open zolang hij nog niet definitief is ingepland