Waarschijnlijk zitten we met hetzelfde probleem. 25 Jan 2025 kodiaq 2 sportline race blue besteld met levering ongeveer midden juni. Vandaag contact opgenomen met garage en ze weten van niks, geen productie week of niks. Antwoord gekregen dat er geen communicatie is met de garage en ze van niks weten waar de problemen liggen.Ik ben hier nieuw en kom uit België. Ik was op zoek naar informatie over levertijden en kwam op dit forum terecht.
Het lijkt erop dat ik eveneens een ongewone ervaring heb met de geplande levering van mijn Kodiaq II Sportline. Had deze op 30 januari 2025 besteld met beloofde levering tussen begin mei en einde juni (bestelbon: uiterste leveringsdatum 30 juni 2025). Ik had ook gevraagd om mij op de hoogte te houden van de status. Aangezien ik niets hoorde dan onlangs zelf contact opgenomen en het antwoord was koudweg: levering begin november... Als ik de drie vorige reacties bekijk met toch normale leveringstijden (en aanvaardbare wijzigingen), lijkt het me vreemd dat de leveringsdatum van mijn bestelde wagen ineens met 4 à 6 maanden uitgesteld wordt. De dealer is bijzonder karig met info.
Is dat ook in België?Antwoord gekregen dat er geen communicatie is met de garage en ze van niks weten waar de problemen liggen.
Ja ook BelgiëIs dat ook in België?
Komt misschien door samenstelling auto al heb ik niks bijzonders toegevoegd denk ik. Trekhaak, lichtpakket, familypack en getint glas achter.Oh? Mijn auto is 9 april besteld en is ingedeeld in productieweek 31 (28 juli). Levering zou dan half augustus zijn..