Columbus Bestanden afspelen op columbus

Smarron

Actief lid
Sorry, heb al 5 keer in de auto gezeten ofzo, maar elke keer vergeten. :( Probeer het morgen nogmaals.
 

NewO3

Forumguru
Ook even getest hier met een paar HD filmpjes omgezet en op SD kaartje gezet. Gebruik een Mac en voor alle video conversie het programma Movavi Video Converter 5. Heb ook even naar VSO Converter voor de Mac gekeken maar aangezien ik Movavi gekocht heb beperk ik me tot deze. Ik krijg het beste resultaat wanneer ik resolutie 720x480 kies. Bij 720x576 heb ik enorme zwarte balken links en rechts. Ongeacht de resize method (auto, stretch, letter box of crop). In de resolutie 720x480 werkt resize methode 'auto' het beste. (Dwz max beeld vullend zonder vervorming en lelijke crop). Toegevoegd de plaatjes

ImageUploadedByTapatalk1420321112.293871.jpg

ImageUploadedByTapatalk1420321121.814888.jpg
 
Laatst bewerkt:

AndreM

Forumguru
En dan tegen Oom agent zeggen! :pardon:

Nee hoor meneer agent, ik was nie aan het slingeren :nono:, bellen deed ik ook nie. :arghh:
Das heel erg verkeersonveilig, weet ik toevallig......;)....................maar ik zat wel ff naar een video te kijken. :sterretjes: Dah mag tog wel? :tegek:
 

micky

Forumguru
En dan tegen Oom agent zeggen! :pardon:

Nee hoor meneer agent, ik was nie aan het slingeren :nono:, bellen deed ik ook nie. :arghh:
Das heel erg verkeersonveilig, weet ik toevallig......;)....................maar ik zat wel ff naar een video te kijken. :sterretjes: Dah mag tog wel? :tegek:
Daarom heb ik ook lane-assist, elke 10 seconden leg ik even mijn hand op het stuur en verder houdt hij me wel op de weg:tongue:
 

Tol

Lid
Kan iemand mij op weg helpen met de Handbrake settings. Wil mij niet echt lukken op een of andere manier.

Misschien even een export van de preset delen?
 

Scout15

Actief lid
Kan iemand mij op weg helpen met de Handbrake settings. Wil mij niet echt lukken op een of andere manier.

Misschien even een export van de preset delen?

Afbeelding 1 instellingen voor omzetten van de bestaande bestanden. Daarbij in de picture settings de "width" op 720 zetten. Ratio laat ik op automatisch.
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2015-02-03 om 19.33.04.png
    Schermafbeelding 2015-02-03 om 19.33.04.png
    47,8 KB · Weergaven: 80
  • Schermafbeelding 2015-02-03 om 19.33.52.png
    Schermafbeelding 2015-02-03 om 19.33.52.png
    76,6 KB · Weergaven: 80

Tol

Lid
He bedankt! Ga het meteen proberen!

Maar je kiest dus niet voor 720x576?

Volgens mij ben ik bij stap 2 de fout in gegaan door de ratio niet op automatisch te houden. We zullen het zien.
 
Laatst bewerkt:

Scout15

Actief lid
Inderdaad pas ik niet aan naar 720 x 576, omdat anders de verhoudingen niet meer kloppen. Succes!
 

Tol

Lid
Helaas, niet gelukt. Dit is de output (info via Mediainfo)

Zou het de Audio codec zijn? Moet die op mp3?
 

Bijlagen

  • Screenshot 2015-02-03 21.43.39.png
    Screenshot 2015-02-03 21.43.39.png
    91,3 KB · Weergaven: 37

moorken

Nieuw lid
weet niemand een goeie online youtube downloader die ze direct in het correcte formaat kan downloaden?
 
Bovenaan Onderaan