BBS LeMans velgen

WanderZ

Actief lid
Dank voor julllie mening.. Op dit moment is het 90% kans dat het de R32 velgen worden.. Mijn broertje heeft het ook nog over sportec velgen, maar die zijn weer wat duurder.


In een woord prachtig. :xyxthumbs: Vraag eens of ie dat ook met een Superb kan doen?
(ja ik twijfel nog een beetje over de velgen)

LOL! Ik zal het hem eens vragen..


*attached de Sportec velg*
 

vw125

Forumguru
Die R32 velgen hebben idd onder mijn Octavia gestaan, waren mooie velgen maar de banden die erop stonden zou ik nooit meer nemen.
Ze waren 215/35-19 en dat was wel mooi maar elk gaatje en steentje in de weg voel je.
Als ik ooit andere velgen in 19" koop ga ik een 225/35-19 nemen.
Grtz vw125
 

___JC___

Forumguru
Die R32 velgen hebben idd onder mijn Octavia gestaan, waren mooie velgen maar de banden die erop stonden zou ik nooit meer nemen.
Ze waren 215/35-19 en dat was wel mooi maar elk gaatje en steentje in de weg voel je.
Als ik ooit andere velgen in 19" koop ga ik een 225/35-19 nemen.
Grtz vw125

Dan moet dat wel passen natuurlijk. Als 215/35-19 de goeie maat is kan je dr niet zomaar 225/35-19 op gooien. Dan klopt je km teller niet meer lijkt me.
 

Aiii

Lid
Hoe lang duurt het nog voordat je gaat bestellen? Je moet er langzaamaan zelf toch wel gek van worden. :D
 
Bij mij voor de deur staat een audi, ook met zulk soort velgen.

Het lijken wel spaken, het is toch geen fiets!
 

WanderZ

Actief lid
Man ik wordt knettergek van mezelf dus jullie zullen deze neverending story wel helemaal zat zijn.
:smiley29:

Haha Nee man!! Leuk juist!! :cheer:

Gelijk maar even de octavia op Sportec velgjes.. 1 normaal verlaagd en ik extreeem verlaagd.. Lache weer!!

Maar goed, nu is dus de vraag, de RS4, de R32 of de Sportec???
 
Bovenaan Onderaan