BBS LeMans velgen

CF1

Lid
BBS LeMans blijft klassevol, tijd- en trendloos. Dankzij de replica's zijn ze ook betaalbaar geworden. Zeker BBS als ik zou kiezen!
 
Ik zou voor de RS 4 gaan, smoelt naar mijn menong beter dan de BBS.
Maar dat blijft natuurlijk persoonlijk.
 

Porettuhcs

Senior Member
BBS LeMans blijft klassevol, tijd- en trendloos. Dankzij de replica's zijn ze ook betaalbaar geworden. Zeker BBS als ik zou kiezen!

Klassevol, tijd- en trendoos !? Alle foute BMW van de jaren 80 reden er mee !!!

Gewoon de RS4 er onder....:xyxthumbs:
 

joergarms

Senior Member
maf, ik heb je auto even gebruikt voor mijn velgen dilemma.. ik hoop niet dat je het erg vindt.

Ik heb even snel snel de velgen onder de octavia gehangen in de kleur die ik krijg.. Puur om even voorbeeldje te zijn.. Die RS4 velgen zijn iets lichter, maar door de shaduw lijken ze bijna grijs, maar zijn dus wel wat lichter..

Mening graag!!

Dat zouden bij mij echt wel de RS velgen worden, die anderen zijn naar mijn mening een beetje TE.
Te fijntjes, te-veel spaken, te kamperig, te niet strak.
Nou ja, beetje kort door de bocht mening, maar ik draai er niet om heen.:grin:
Succes verder met de keuze!!
 

maf

Lid
maf, ik heb je auto even gebruikt voor mijn velgen dilemma.. ik hoop niet dat je het erg vindt.

Ik heb even snel snel de velgen onder de octavia gehangen in de kleur die ik krijg.. Puur om even voorbeeldje te zijn.. Die RS4 velgen zijn iets lichter, maar door de shaduw lijken ze bijna grijs, maar zijn dus wel wat lichter..

Mening graag!!

Sorry, zie nu pas de foto's. Ziet er stoer uit (NIET de BBS!). Wie weet neem ik ook nog wel een keer die RS velgen nu ik de auto zo zie!
 

WanderZ

Actief lid
Die RS velgen zijn tot nu toe het mooiste denk ik.. Zonet kwam een collega nog met het bijgevoegde alternatief.. ook wel erg netjes moet ik zeggen! Onder deze O2 zijn ze wel 20" denk ik, maar 18" zou voor mij al voldoende zijn!

Meningen graag en misschien zelfs mooie suggesties? :1819:
 

___JC___

Forumguru
Ik vind ze erg mooi, maar 19 inch is net nog ff te groot voor een Octavia wat mij betreft. 18 inch is helemaal top denk ik.
 

WanderZ

Actief lid
Ik wil sowieso niet groter dan 18" .. Mede omdat ik dan de banden gratis van mijn broertje krijg! (heeft samen met mijn pa een bandenservice)

Ik ga eens kijken of ik die R32 velgen onder de O2 van maf gefotoshopt krijg.. :xyxthumbs:
 

WanderZ

Actief lid
Maatje van me heeft de R32 velgen even onder en octavia station gezet, en gelijk iets verlaagd.. Ik vind het er erg geslaagd uitzien.. Wat jullie?
 

MarcoO2

Forumguru
Meestal houd ik er niet zo van om merk-specifieke velgen onder een andere auto te leggen, maar ik moet zeggen dat dit weg goed smoelt!
 

___JC___

Forumguru
In een woord prachtig. :xyxthumbs: Vraag eens of ie dat ook met een Superb kan doen?
(ja ik twijfel nog een beetje over de velgen)
 
Bovenaan Onderaan