BBS LeMans velgen

WanderZ

Actief lid
Ik ben van plan zodra mijn Octavia er is er gelijk dikke velgen onder te hangen (beter dan die standaard 15" van de elegance) maar ben even benieuwd naar jullie mening;

Wat vinden jullie van de BBS LeMans 18" voor onder mijn Combi?



OF hebben jullie andere/betere suggestie's?
 

WanderZ

Actief lid
Geeft niks, ik waardeer jullie eerlijke mening!! Die RS4 velgen staan ook op de nominatie, zijn qua prijs niet gek anders dan die BBS velgen..

Waar ikzelf moeite mee heb is dat die RS4 velgen eigenlijk onder audi horen en je misschien een beetje ' mijn auto is een skoda maar wil het eigenlijk een audi laten lijken '.. Dat heb je met die BBS velgen niet.
 

Porettuhcs

Senior Member
Ik snap wat je bedoelt... maar kijk ff hoe het smoelt. Ik heb er geen moeite mee hoor... als er maar geen Audi logo op staat.
 

WanderZ

Actief lid
Nee dat sowieso niet, gewoon netjes skoda logo natuurlijk! ;)

Ik ga er nog eens goed over nadenken. Mening van anderen is welkom!
 

___JC___

Forumguru
De RS4 velg zit al op menig Leon ondertussen ook. Maar ik begrijp wat je bedoeld. Audi velgen zijn alleen wel gewoon erg mooi en ze passen. Op deze foto zitten er volgens mij trouwens 19inch RS4 velgen onder. Net ff teveel van het goede misschien.

Wat dachten we van de Mak Volare. Ook een beauty!

http://www.audi-wheels.co.uk/images/gallery/full/388.jpg

Kan alleen geen plaatje vinden met een Octavia.
 

Glenn

Actief lid
Wow vooral doen BBS is super kwaliteit

Met een 3 delige velg kan je niets mis doen

wel wat prijzig
 

WanderZ

Actief lid
maf, ik heb je auto even gebruikt voor mijn velgen dilemma.. ik hoop niet dat je het erg vindt.

Ik heb even snel snel de velgen onder de octavia gehangen in de kleur die ik krijg.. Puur om even voorbeeldje te zijn.. Die RS4 velgen zijn iets lichter, maar door de shaduw lijken ze bijna grijs, maar zijn dus wel wat lichter..

Mening graag!!
 
Ik zou niet zo snel voor 18" gaan, als je hem ook nog wil verlagen wordt dat stuiteren geblazen. Ikzelf heb 17" eronder, volgens mij standaard skoda velgen, zien er mooi uit en staat hem goed. Het comfort blijft ook goed.
 

___JC___

Forumguru
Mooi die RS4 velgen hoor! Trouwens, aardig netjes gefotosjopt.
Kan je die RS4 velgen toevallig ook ff onder een Superb 2 sjoppen?
:xyxthumbs:
 

WanderZ

Actief lid
Definitely de RS 4 velgen

De RS4-velgen graag.

Thanks voor jullie mening! :xyxthumbs:


Ik zou niet zo snel voor 18" gaan, als je hem ook nog wil verlagen wordt dat stuiteren geblazen. Ikzelf heb 17" eronder, volgens mij standaard skoda velgen, zien er mooi uit en staat hem goed. Het comfort blijft ook goed.

Okay snap ik, maar hij gaat niet extreem naar benden hoor, gewoon zo dat de velgen mooier in de wielkasten staan.. Ik ga gewoon op 235/40/R18 banden rijden, dus nog wel redelijk comfort. Plus dat de octavia van zichzelf al behoorlijk comfortabel is, dus dat beetje extra gevoel met de weg is nooit weg! :cool:

Maar wat is je mening over de 2 velgen waar ik tussen moet/wil kiezen? :icon_smile_question
 

Sportline

Senior Member
Die BBS LeMans velgen zijn mooie dingen, bij een grote wagen horen ook grotere velgen. Ik zou ze er onder hangen als ik jou was, je hebt dan wel echte kwaliteit velgen. Zelf heb ik 15'' Lenso BBS replica's maar daar ben ik niet zo tevreden over, de kwaliteit van de velgen is echt .... Maar goed, we zien je keuze wel...
 

WanderZ

Actief lid
Mooi die RS4 velgen hoor! Trouwens, aardig netjes gefotosjopt.
Kan je die RS4 velgen toevallig ook ff onder een Superb 2 sjoppen?
:xyxthumbs:


Zie hier, een donkere S2 met RS4 velgen maatje 18" (haha ongeveer).

Tevens een nieuwe versie van de O2 met de RS4 velgen, maar dan iets lichter dan die eerste.
(voorste velg is beetje krom, maar daar merk je met rijden niks van! ;))
 
Bovenaan Onderaan