Banden

Just_me

Nieuw lid
/forum/images/graemlins/945.gif
Welk type band zat er onder jullie O2 bij aflevering?
/forum/images/graemlins/confused.gif
Bij mij zijn er Goodyear EAGLE NCT 5 195/65 R15 gemonteerd.
/forum/images/graemlins/blush.gif
 

higgy

Forumguru
MICHELIN 195/65 15" /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif
 

AMBIO2

Actief lid
Eerst Turanza's maar nadat ik met een gehoorbeschadiging
weer terug ben gegaan naar de dealer, heb ik na enig aan-
dringen Michelin Primacy's gekregen.
( Onder garantie, wel een luttel bedrag bijbetaald )
 

___JC___

Forumguru
Bridgestone Potenza's RE050 225/45/17
(overigens ook de band die standaard op de Ferrari Enzo geleverd wordt, in een andere maat dan natuurlijk)
 
PON is toch ook eigenaar van Continental Nederland?

Volgens mijn dealer worden auto's van het VAG concern met Conti's uitgerust maar als ik jullie antwoorden zo bekijk dan zie ik weinig conti's /forum/images/graemlins/smile.gif

Ben heel benieuwd welke banden straks onder mijn Skoda zitten.
 
Dunlop zit er onder, maar bij aflevering kunnen er 5 verschillende merken onder zitten Dunlop, Bridgestone, Michelin, Goodyear en Continental (Conti is van Pon)
 

Dutch4x4

Senior Member
Kan iedereen - voor zover nog niet gedaan - zijn type er ook bij zetten?

Het scheelt nogal of je (als je bijvoorbeeld Michelins hebt) er Pilot Sports, Primacy's, HX'en of Energy's onder hebt zitten.
 
helaas moet ik melden dat ik conti's heb
jammergenoeg geen ESP, zou ik wel nodig hebben met die "cont"(c=k) -banden
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Dunlop zit er onder, maar bij aflevering kunnen er 5 verschillende merken onder zitten Dunlop, Bridgestone, Michelin, Goodyear en Continental (Conti is van Pon)

[/ QUOTE ]
Dus je bedoelt:
Dunlop linksvoor,
Bridgestone rechtsvoor,
Michelin linksachter,
Goodyear rechtsachter,
Continental als reserveband

/forum/images/graemlins/1761.gif
 
Bridgestone Turanza. Maken veel lawaai. Voorbanden zijn gelukkig vervangen voor Michelin en ben nu druk bezig om de achterbanden af te slijten zodat die ook vervangen mogen worden.
 

Tallguy

Forumguru
PON is inderdaad importeur van Conti en ze hebben de neiging om veel banden te vervangen door hun Conti's, maar..dat schijnen ze niet te doen bij de minder gangbare maten of als de banden op lichtmetaal á fabriek onder de auto zijn gezet.
 
Bovenaan Onderaan