Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
@JeSko Droogdoeken het best voor het eerste gebruik al een keer wassen, dat verbeterd de wateropname. Bij de productie zit er namelijk een laagje op dat de vezel een beetje beschermd, na een paar keer wassen is dat laagje verdwenen en heb je de volle droogcapaciteit.
 

MaxN

Donateur
Ik was mijn doeken allemaal met wasmiddel voor microvezel doeken.
Meestal na elke wasbeurt een apart wasje met alle doeken die ik gebruik heb, mijn washandschoenen was ik ook altijd mee.

Ik heb altijd geleerd dat wasverzachter leuk is voor kleren, maar niet voor welke handdoek dan ook.
 

Timmer

Donateur
Jesko, die droogdoeken, zijn die van bij ome Ali? Ik heb die ook gezien (en ze staan op men wishlist) maar reviews zijn ook niet 100% op hun site. Ik twijfel nog, dus als jij mss wat info hebt na gebruik?
 

Cordoba

Forumguru
Wel tegen de vrouw zeggen dat ze met de hand gewassen moeten worden en zon gedroogd moeten zijn.....:D

Nu ben je in de war met die pruim...:pardon:

Ik droog mijn doeken voor de auto nooit in de zon, maar altijd binnen om te voorkomen dat er allerlei troep uit bomen of zand in de doeken waait.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Okki

EdK

Forumguru
dat er allerlei troep uit bomen of zand in de doeken waait.
Tsja moet je maar niet buiten gaan wonen , in een stad hebben we dat allemaal niet hoor...
Hoogstens wat smok . maar sinds de carona is dat ook een stuk minder geworden...
Dus hier alles zon gedroogd.....:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan