Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Zojuist enkele simpele dingetjes gedaan aan de S2 , deze heb ik snel snel kunnen doen, lastigere klusjes zijn voor een andere keer ---> met meer daglicht, de dagen zijn zo kort :cry:

20191227_170146.jpg 20191227_165629.jpg 20191227_165543.jpg 20191227_164331-1209x1612.jpg 20191227_164338-1612x1209.jpg 20191227_164424-2016x1512.jpg 20191227_164704-1612x1209.jpg

De "draadloze" oplader werkt perfect, gsm er gewoon laten inzakken en door de neerwaartse druk van de gsm zelf klemt deze automatisch het toestel in, wat het inzetten en uitnemen van het toestel erg makkelijk en met één hand mogelijk maakt.

Matjes van Ali passen perfect, echt op maat gesneden, sterk voor die prijs.

De plaatjes met Skoda logo gaan hopelijk blijven zitten, het zit erg mooi op, ze klikken er als het ware op en ze plakken ook nog eens aan de achterzijde.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Hier zie je ook goed de velgrand bescherming van de band.

Rubber is echter zo ‘soepel’ dat een stoeprandje dit natuurlijk zo ‘opzij’ drukt, waardoor hij je velg alsnog te pakken heeft.

Of het nu echt zin heeft, ik betwijfel het.

3918C539-24AB-47EC-8696-6D82C82A2C5E.jpeg

En qua dashcam; sinosmart ziet er OEM uit en ben ik zéér tevreden over.

Als ik niet zou zeggen dat er een in m’n auto hangt, zou niemand hem zien :D.
 

JeSko

Forumguru
@HarrieSkoda

Naja de moeite en het geld dus wss niet waard, top tip, het opzoeken waard, wie weet wat voor de toekomst, zeker als ie zo netjes weggewerkt zit:thumbsup:
 

JeSko

Forumguru
Nog twee makkelijke kleine updates gedaan aan de S2, hij word meer en meer mijn eigen wagen naar mijn ideaalbeeld, kan niet wachten tot de velgen en dergelijke er ook op zitten. :yeah:

20191229_174243-2016x1512.jpg 20191229_174254-2016x1512.jpg

Lampjes onder de deur vervangen door fellere met Skoda benaming ---> anders weet men niet dat het een Skoda is ;) oké toegegeven, het is een beetje een Johnny modificatie, maar ik vind het gewoon mooi:pardon:

aviary-image-1577641887892-1512x2016.jpeg aviary-image-1577641984290-2016x1512.jpeg

Beschermrandje zit er ook op, het verbaasde me hoe dik deze folie was, echt geen rommel ( AliExpress wederom ) zoals een beetje gevreesd, heeft me nog geen 3 euro gekost incl. Verzending.:D
 
Laatst bewerkt:

Jee13

Forumguru
Zit jouw kentekenplaat zo in de achterklep geschroefd met 4 parkers?

Ik heb er een kentekenplaathouder zonder reclame-rand opzitten
Ging jij nog voor zwart/witte skoda logo? of heb ik daar overheen gelezen?

540.jpg
 

VAG-man

Forumguru
Man man wat lekker bezig hier.

Trouwens waarom zie ik altijd spik en span auto's hier op het forum.
Die van mij ziet maar 2 weken na het poetsen zo uit, daarna drama...
 

JeSko

Forumguru
@Jee13

Dat moet ik eens nakijken, zo'n plaat als die van u is wel strak, ga ik ook eens naar op zoek. En ik was dat van plan ja, maar het plan was ook om alle chroom weg te doen, maar dat kost zoveel geld dat ik besloten heb het niet te doen, alé, mijn geldbuidel heeft dat besloten voor me:D, mss dat ik het logo nog van veranderen naar een zwarte variant. Het logo op jouw achterklep is super strak! Staat echt lekker:thumbsup:

@VAG-man

Ik doe mijn best:jaja: bedankt:thumbsup:Morgen proberen om de twee mistlampen te vervangen door de LED varianten.

Haha valt wel mee hoor, een witte zoals de mijne kan er op foto best proper uit zien, maar als je dan je vinger over de lak haalt ziet die wel erg vuil en komt het echte wit erdoor. Wanneer ie pas gepoetst is is ie nog veel properder en glanst hij extra fel.:D
 

Canon-Eye

Forumguru
Trouwens waarom zie ik altijd spik en span auto's hier op het forum.
Die van mij ziet maar 2 weken na het poetsen zo uit, daarna drama...
Twee weken?
Ik haal vaak de twee dagen niet eens - en dan is de mijne nog grijs. :)

Maar goed, dat is de keerzijde van het wonen in een agrarische omgeving... :pardon:
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Vandaag proberen om wat LED's te installeren, de coming home lampjes moet ik doen wanneer ik met de wagen op visite ben bij grootmoeders, aangezien het een redelijk karwei is om de spiegels te demonteren en dat is niet doenbaar en onveilig zo dicht tegen de straat. De LED DRL's gaan er vandaag in normaal, maar ik wil ook de kentekenplaatverlichting gelijk doen, nu heb ik een foto gevonden op Ali van iemand die ze, aan de foto te zien, blijkbaar succesvol heeft geïnstalleerd met weerstanden aan ( ik heb begrepen dat deze nodig zijn om het verschil in wattages op te vangen?), kan iemand hier verifiëren dat de montage op de foto de juiste manier is?


Screenshot_20191230-073149_AliExpress.jpg
 

larsy

Forumguru
Ja die verellen plaat moet weg
dat was het eerste wat je moest doen aan de wagen :D(en is ook niet duur)
En dan mee blauwe en witte stopjes)
Dat maakt het helemaal af (altijd zo gedaan hier)
FF419A74-57DA-4658-A608-671D8DB7CCD0.jpeg
 

larsy

Forumguru
Ja daar heb ik ook aan gedacht ( maar twijfel nog ) het is wel een SUPURB .... dat mag gezien worden :yeehaa:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan