Auto op slot, sleutel erin

Duijzer

Donateur
Ja, inderdaad. Maar bij mij gaat ie wel open. O3 2014. Ik heb Kessy, dat scheelt wellicht. In ieder geval kun je dan altijd nog de deur open trekken. Ik heb natuurlijk wel even getest met de reservesleutel bij de hand....
 

Rofffel

Forumguru
Ik heb dit dus ook gehad met Kessy.
Even iets achterin zetten en sleutel zat in die tas.
De bijrijdersdeur zat niet helemaal dicht maar was wel in de vanghaak gevallen.

Lang zitten klooien en uiteindelijk besloten om de bijrijdersdeur proberen te flexen om erbij te komen.

Toen viel die deur in t slot..... En gingen alle deuren weer open :banghead:.

Als je dan in Ardennen staat, sta je redelijk raar te kijken.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb natuurlijk wel even getest met de reservesleutel bij de hand....
Als je Kessy hebt én je hebt de reservesleutel (dicht genoeg) bij de hand, dan gaat-ie zeker wel open ja...

Eigenlijk zou hij met KESSY helemaal niet op slot moeten kunnen als de sleutel in de auto ligt. Maar eerlijk gezegd durf ik het er ook niet op aan te laten komen. Ik heb de sleutel altijd standaard in mijn broekzak, er vanuitgaande dat ik niet mijn broek uittrek om in de auto te leggen...
 

Duijzer

Donateur
Reservesleutel ligt ver genoeg weg, maar of hij dan op slot gaat weet ik niet. De auto gaat wel op slot, dan met AB de klep openen, sleutel erin en met de knop sluiten. Als ik dan de knop in de handgreep weer indruk gaat de klep open.
 

Rallye

Forumguru
Bij geen KESSY gaat hij niet weer open als de sleutel in de kofferbak ligt, zo weet ik uit ervaring. Gelukkig kon ik, om de reservesleutel te halen, de auto van een kennis lenen die vlakbij de plek woont waar ik ooit zo dom was de sleutel achterin te gooien om iets weg te leggen........
 

realoliesjeik

Nieuw lid
Bij geen KESSY gaat hij niet weer open als de sleutel in de kofferbak ligt, zo weet ik uit ervaring. Gelukkig kon ik, om de reservesleutel te halen, de auto van een kennis lenen die vlakbij de plek woont waar ik ooit zo dom was de sleutel achterin te gooien om iets weg te leggen........

Inderdaad. Ik heb ook geen kessy en dan gaat hij niet weer open nadat klep gesloten is..
dus mijn idee was om uit te zetten dat klep met de knop in de klep weer dichtgaat (en dus alleen gesloten kan worden met afstandsbediening of de knop in de auto (die heb ik namelijk ook geactiveerd dat deze de klep dicht kan doen).
 

Rofffel

Forumguru
Bij KESSY springen de deuren gewoon weer open als de sleutel in de auto wordt gedetecteerd.
Anders natuurlijk niet.
 
Bovenaan Onderaan