Auto Hoogenboom Spijkenisse ( EX Vepreda Auto-Studio )

Oogje

Senior Member
Vepreda heet inmiddels Auto Hoogenboom Skoda.

Hoewel ik in Spijkenisse woon, ga ik bij voorkeur naar Rijnwoud in Rotterdam. De verkopers in Spijkenisse zijn namelijk jong, onervaren en simpelweg technisch niet of niet voldoende onderbouwd. Welke ***** probeert (telefonisch) nou een dieselmotor te vergelijken met een benzinemotor, omdat het vermogen ongeveer gelijk is???!? Om het vervolgens in de showroom nog een keer te doen...... Dat was voor mij de druppel. Ik blijf lekker in Rotterdam.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ach, die verkopers heb je maar eens in de zoveel jaar nodig - de monteurs veel vaker.
Als de werkplaats(+receptie) goeie service verleent weegt dat voor mij heel zwaar - en dat was in mijn Voorne-Puttense tijd wel in orde. Net als de verkoop trouwens, maar toen was Hans Evers daar nog de baas; hoe dit er nu voorstaat kan ik niet beoordelen.
 

Hetzer

Forumguru
Vekopers bij Hoogenboom Spijkenisse jong en onervaren ??
Jij hebt Pepijn , die zit er denk ik alweer vanaf 2006, en Hans Evers en vanaf het begin, dus dat is rond 2000..
 

vRS

Actief lid
Pepijn werkt niet meer bij het voormalige Vepreda, daar voor in de plaats is Patrick Deuzers gekomen. Natuurlijk is daar altijd nog vaste waarde Hans Evers.
 

Hetzer

Forumguru
Kom daar regelmatig, is voor mij nieuw, kan best zijn dat hij af en toe in Barendrecht zit, naar mijn weten is Pepijn daar niet weg
 

Spector

Forumguru
Ben er 2 weken geleden geweest om te praten over de nieuwe RS, maar Pepijn ( waarbij ik de huidige RS heb gekocht ) is inderdaad weg. Hij komt af en toe nog op de koffie, maar werkt niet meer in Spijkenisse.
 

Bothje

Heel gewoon lid
Volgens Pepijn's LinkedIn is hij vanaf maart 2014 op sabbatical. Kan het niet verder verifieren.
 

Dennis78

Forumguru
Voor de 3e keer een Skoda gekocht via Auto Hoogenboom. (Eerste is alweer 10 jaar geleden, dus de nieuwe is een jubileum uitgave :D )

Tot op heden geen narigheid mee gemaakt. Altijd keurig en goed geholpen. Bij mijn eerste fabia (fabia combi I 1.4 16v) was op een gegeven moment de kabel van de elektrische ramen gebroken (in het 4e jaar). Netjes onder coulance geholpen.

Al mijn auto's gekocht bij Dhr. Evers welke mij altijd prima geholpen heeft. (en ook gewoon een praatje maakt als je geen nieuwe auto komt kopen :thumbsup: )

Ook over de werkplaats gedeelte geen klachten. Ben prima geholpen. Kleine storingen worden snel verholpen. (meestal met een glimlach en een duim.
 

StefanN

Forumguru
Fijn te lezen. Wij hebben ook in april onze rapid bij Hans Evers opgehaald . Zeer vriendelijke kerel

groet Stefan
 

Hetzer

Forumguru
Sinds 2000 Vepreda ( Skoda Hoogenboom) klant, ik kom er graag het is en blijft de nummer 1 dealer voor mij, dit inderdaad voor een groot gedeelte door toe doen vsn Hans ,maar ook de hoofd werkplaats (Paul) die, jaren lange ervaring heeft met Skoda.


Moet zeggen dat ik geen ervaring heb, met de overige 2 jonge verkopers.
Pepijn is ook al weer een tijdje weg

Overigens,


Vanaf volgend jaar gaat het toch echt gebeuren, dan verlaten ze Spijkenisse.

De verkoop van nieuwe modellen gaat naar Rotterdam Zuid, (idem van VW)

Naast mijn deur komt er een Hoogenboom service locatie voor alle VAG merken van het eiland op het industrieterrein tussen Zwartewaal en Vierpolders
 
Laatst bewerkt:

Spector

Forumguru
Yep, december zou de bouw van een nieuwe pand klaar moeten zijn ( geen idee of er al met de bouw begonnen is ) waar ook de vestiging uit Barendrecht onderdak zou moeten vinden. Geen idee of ik dit een prettige ontwikkeling vind, dat zal de toekomst uit moeten wijzen.
 

Hetzer

Forumguru
Service pand , start pas volgend jaar de bouw.
Volgens mij heb ik op Charlois ook nog geen werkzaamheden gezien.
 
Bovenaan Onderaan