Ja, dat kan. Hebben wij met onze Fab2 ook laten doen. Enige is dat bij het eruit halen van de sleutel de deuren niet automatisch ontgrendeld worden. Dat is bij de O2 echter wel zo.
Bij de O2 kan je dat zelf instellen in de maxidot. Je kan ook instellen dat wanneer je deur opent met de afstandsbediening, eerst alleen de bestuurdersdeur ontgrendeld wordt en na een tweede druk pas alle deuren.
Ja, dat kan. Hebben wij met onze Fab2 ook laten doen. Enige is dat bij het eruit halen van de sleutel de deuren niet automatisch ontgrendeld worden. Dat is bij de O2 echter wel zo.
ja is 5 minuutjes werk, ik heb het ook laten doen, 20 km/u of meer en ze sluiten, en inderdaad bij het verwijderen van de sleutel springen alle deuren los. Moet er tussendoor één deur open, dan moet er 2 keer aan de handel getrokken worden, dan ontgrendeld het systeem.
Heb anti carjack tijdens kleine beurt ook laten activeren op mijn Roomster en werkt perfect !! Maar zodra ik sleutel eruit haal ontgrendeld hij wel meteen de deuren !!
Vind het dan ook vreemd dat F2 dit niet heeft !! Zou het even aankaarten Kensai want zou mijn inziens gewoon kunnen !!
Nu heb ik hier ook ergens gelezen dat als je 2 keer achterelkaar op de afstandbediening op slot drukt dat deanti-carjack dan uitgeschakeld wordt. maar kan je hem niet op deze manier weer inschakelen?
Gr. Ton