Anti carjack

Neptukker

Forumguru
Gister mijn auto opgehaald na een beurt en ook het anti carjack laten activeren. Echter als ik de sleutel eruit haal gaan de deuren niet auto open. Is dit nu nog te activeren, of blijft het zelf openen?
bit drie (zie posting bakkertje) is vergeten aan te vinken. als die aanstaat is er ook een unlock op het moment dat de sleutel uit het contact gaat.
 

*SE*

Lid
bit drie (zie posting bakkertje) is vergeten aan te vinken. als die aanstaat is er ook een unlock op het moment dat de sleutel uit het contact gaat.

Duidelijk! blijft echter mijn vraag, is dit nu nog te activeren (bit drie aanvinken en klaar?)?
 

japasal

Nieuw lid
Heb ik ook pas laten activeren in mijn Rapid maar bij mij ontgrendelen de deuren weer als ik de contactsleutel eruit haal.
Ga even terug naar de garage want dat moet apart geactiveerd worden.
 

MadDog2K

Actief lid
Met mijn O2 altijd gebruik van gemaakt.

Iemand een idee of dit ook kan op een Golf Variant (bj 2012-06) ?
Een dealer heeft hier al eens naar gekeken en zei dat het niet kon.. er was ook geen SW update beschikbaar.
Maar 2nd opinion is altijd handig :)

Enige is dat ik bijv. keyless entry heb, dat misschien wat lastiger is daarmee ?
 

adjego

Actief lid
Met mijn O2 altijd gebruik van gemaakt.

Iemand een idee of dit ook kan op een Golf Variant (bj 2012-06) ?
Een dealer heeft hier al eens naar gekeken en zei dat het niet kon.. er was ook geen SW update beschikbaar.
Maar 2nd opinion is altijd handig :)

Enige is dat ik bijv. keyless entry heb, dat misschien wat lastiger is daarmee ?

Keyless entry maakt het wel wat anders, maar volgens mij moet je toch het een en ander via je MFA tussen je tellers kunnen instellen!
 

MadDog2K

Actief lid
In de MFA (kleur) valt ietsje minder in te stellen dan ik op m'n O2 had.., en viel daarom een heel klein beetje tegen vergeleken daarmee.
Bijv. geen rainclosing en dus de anti-hijack (optie is grayed out & niet te kiezen - maar is er dus wel als menu optie.. was me even ontschoten)
Zelfde als ramen open met de afstandsbediening : dat gaat ook niet, maar sluiten weer wel.
Maar goed, je kan niet alles hebben :)
 
Met mijn O2 altijd gebruik van gemaakt.

Iemand een idee of dit ook kan op een Golf Variant (bj 2012-06) ?
Een dealer heeft hier al eens naar gekeken en zei dat het niet kon.. er was ook geen SW update beschikbaar.
Maar 2nd opinion is altijd handig :)

Enige is dat ik bijv. keyless entry heb, dat misschien wat lastiger is daarmee ?
Mijn Golf Variant van 2010 heeft dit allemaal. Is een Highline, ik weet niet of dat nog uitmaakt?
Ik heb een zwart wit scherm en mijn buurman met een dezelfde maar dan een 2012 highline kan het ook instellen.
 
Bovenaan Onderaan