Marcooctavia

Forumguru
Gezien jij een 2GB versie hebt, wat is ongeveer de opstart tijd?

Ik had er een rns 510 in zitten die is sneller.
Dit duurt iets van 10sec. Maar als je het contact aanzet werkt wel gelijk de sensoren en ook de camera als ik in achteruit zet.
Is het opstarten echt wel even waard je kan zo veel meer mee als je orgineel.



Marco.
 
Laatst bewerkt:

Spinal

Forumguru
@Marcooctavia thanks voor de reply, dat is voor mij het belangrijkste: dat de PDC en camera meteen werken. Voordat het systeem zelf is opgestart mag best 30sec duren
 

brepus13

Forumguru
Die T8 2gb heb ik ook nog bekeken maar ik vond het de meerprijs tov de erg goedkope 1gb uitvoering niet waard. Ik zie het nu als leuk probeersel voor de superb en als ik het niks vind dan hang ik hem in onze fabia... voor het geld van de 1gb versie wilde ik dat wel gokken.
 

greenlinediesel

Senior Member
Als je standaard achteruit inparkeert heb je sowieso geen last van opstarten bij wegrijden :pardon:
Helemaal mee eens! Ik parkeer ook áltijd achteruit in. Bij de versie die ik besteld heb werkt de camera niet tot het opstarten is voltooid, en ook ik vond de +-€100 meer voor de 1GB ram het ook niet waard.

Na een paar dagen met de radio geleefd te hebben bevalt hij nog steeds zeer goed! Als hij eenmaal opgestart is dan is het systeem lekker vlot en ook het scherm reageert snel. Die 1GB RAM merk je eigenlijk niet.
 

Marcooctavia

Forumguru
Deze heeft al lijntjes, kijk maar eens bij de foto's. Dan krijg je dus dubbele linyjesl, ik zou kijken voor eentje zonder lijntjes

Ikzelf heb een camera die in de achterklep ontgrendeling zit verwerkt (aangesloten op de Columbus)

Bij het model wat ik heb kan je kiezen voor een bewegende lijn en daar kan je los daarvan een parkeer lijn zetten.
Ik heb een front en rear camera en achter heeft wel een parkeer hulp.
Weet niet of dit bij dat ander middel ook zo is.

Marco
 

Marcooctavia

Forumguru
Ik twijfel zelf tussen deze twee:

T8 2GB RAM 32GB ROM
https://s.click.aliexpress.com/e/XSMM5ZI

PX5 4GB RAM 32GB ROM
https://s.click.aliexpress.com/e/bkKORH6g

Alleen bij die laatste is me niet duidelijk hoe die aangesloten wordt, in de discription staat bij interface: RCA. Bij de eerste staat daar ISO cable (wat ik dus moet hebben) het prijsverschil valt mee €185 tov €213

Als ik naar de foto van de klanten kijk zit daar de juiste stekker bij.
En anders even een bericht sturen.


Marco.
 

greenlinediesel

Senior Member
Bij het model wat ik heb kan je kiezen voor een bewegende lijn en daar kan je los daarvan een parkeer lijn zetten.
Ik heb een front en rear camera en achter heeft wel een parkeer hulp.
Weet niet of dit bij dat ander middel ook zo is.

Marco
Correct! Je kunt kiezen voor bewegende hulp-lijnen, statische lijnen of geen lijnen.
 

Marcooctavia

Forumguru
Ik zal een berichtje sturen idd, maar denk dat ik voor de T8 ga, die is hetzelfde als jij hebt alleen een wat ander uiterlijk. Wat ik zo van jou hoor, is het wel wat ik zoek

Ik weet niet waar je vandaan komt anders kom je even kijken en luisten.
Geen probleem.
Ben zeer tevreden en zeker met het geluid, zeer krachtig en zuiver.

Even een opmerking die T8 is een 8inch ik heb een 9inch
https://nl.aliexpress.com/item/Hot-...&terminal_id=1edf02deecce47f697d68717a1140db3

Marco.
 
Laatst bewerkt:

franklin polo6r

Nieuw lid
In hoeverre worden de gegevens van de media/radio/telefoon/navigatie naar de maxidot gestuurd?
Geeft deze radio die je besteld hebt alle gegevens zoals de 315/adminsun door aan je maxidot (mfa+)
Ik ben daar wel benieuwd naar.
 

Marcooctavia

Forumguru
In hoeverre worden de gegevens van de media/radio/telefoon/navigatie naar de maxidot gestuurd?
Geeft deze radio die je besteld hebt alle gegevens zoals de 315/adminsun door aan je maxidot (mfa+)
Ik ben daar wel benieuwd naar.

Je ziet daar niet alles.
Dit is een functie voor je originele radio.
Ook je telefoon gegevens komen daar niet meer.
Als je van radio verander zal je alles op je scherm moeten doen.
Ik gebruik nu tomtom app kost wel €20,00 per jaar maar werkt wel op al je apparaten.
Tomtom vind ik toch een zeer mooi navigatie systeem.
Maar je kan natuurlijk alles installeren wat je wil en dat kan je anders niet.
Ik heb ook voor een app gekozen voor een ander uiterlijk en bediening deze kan je naar smaak inrichten.
IMG_7103.jpg IMG_7104.jpg IMG_7105.jpg IMG_7106.jpg IMG_7107.jpg
 

Spinal

Forumguru
Ik weet niet waar je vandaan komt anders kom je even kijken en luisten.
Geen probleem.
Ben zeer tevreden en zeker met het geluid, zeer krachtig en zuiver.

Even een opmerking die T8 is een 8inch ik heb een 9inch
https://nl.aliexpress.com/item/Hot-...&terminal_id=1edf02deecce47f697d68717a1140db3

Marco.

Ik woon regio Den Bosch, jij Den Haag zag ik dus dat ligt te ver uit elkaar, maar bedankt voor het aanbod.
Het scherm is idd wat kleiner maar verder wel dezelfde internals volgens Ali.
 

Spinal

Forumguru
Ik heb zojuist de T8 besteld. Levering vanuit Duitsland via DHL.
Reden voor deze radio (gebaseerd op reviews en dit forum)
- goede radio ontvangst
- onmiddelijke inschakeling achteruitrijcamera
- goede geluidskwaliteit
- google maps werkt goed en snel.

Dit zijn voor mij de belangrijkste dingen. Ik kan ook mijn dashcam via de radio bedienen en bekijken, ook wel leuk denk ik.
 

Spinal

Forumguru
Hi Marco,

Ziet er erg mooi uit ook! Fysieke buttons vind ik persoonlijk nog wel fijn om snel te navigeren.

Automate is inderdaad een Android app die je kunt installeren. Je kunt d.m.v. logica dingen op je telefoon automatiseren.
7dc9cc54030bac85588b5c30db2b290c.jpg

Ben zelf ook een flowchart aan het maken. Laat jij die flow altijd aan staan?
 

Spinal

Forumguru
@greenlinediesel waar kan ik die proceed mode vinden? Heb je daar de premium versie voor nodig?

Om het te testen heb ik alvast een flow gemaakt (van jou afgekeken ;)) en het werkt perfect

Screenshot_20190113-162225__01.jpg
 

greenlinediesel

Senior Member
@greenlinediesel waar kan ik die proceed mode vinden? Heb je daar de premium versie voor nodig?

Om het te testen heb ik alvast een flow gemaakt (van jou afgekeken ;)) en het werkt perfect

Bekijk bijlage 71357

Nee hoor, geen premium versie nodig. Als je het blokje "When BT connected" indrukt zie je verschillende proceed modus, wanneer de flow dus door moet gaan. Deze kan je dan op when changed zetten. :-)
 
Bovenaan Onderaan