André's Skoda Superb Sedan 1.4Tsi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
Bra heeft ook risico's: als je die er niet regelmatig afhaalt en schoonmaakt, krijg je juist kale plekken door zand dat tussen bra en lak komt te zitten, en zo langzamerhand de lak 'opvreet'. En natuurlijk nooit een bra monteren als de auto niet schoon is (krijg je bijna zeker kale plekken door het vuil).
 

Joske

Forumguru
euhm :pieker:

wtf is een "bra" ? (een BH ken ik wel, en in het Engels ook.. maar niet op een voiture! :D )
 

Desperado

Forumguru
Ik denk dat ik het wel weet, zo'n zwart geval die voorop de motorkap komt over de hele breedte van de auto.
Weet ik eindelijk waar dat goed voor is. :D
Beet je meer afstand houden werkt ook erg goed tegen steenslag :angel:
 

Cordoba

Forumguru
Bra met inhoud:
image_60177_1.jpg
 

Kippie-style

Forumguru
Jah klopt dat is een bra. Afstand houden doe ik zoveel mogelijk er toch heb ik steenslag vaak dankzij slecht weg schoonmaken na wegwerkzaamheden of vrachtwaggels die smerig rondrijden.
Bij mij komt deze erop
uploadfromtaptalk1400007195054.jpg
 

Desperado

Forumguru
Ik weet er alles van :lezen:
Oom agent die het nodig vind om snel via het verdrijvingsvlak in te voegen is ook niet bevorderlijk. Achteraf had ik zijn kenteken moeten noteren, had oom agent de schade kunnen betalen. Was gelukkig met de Slopel, het grint kletterde haast als een hagelbui op mijn motorkap.
 

Pendragon

Forumguru
ja, heb dat ook eens gehad met zo'n zuipschuit voor me die ineens (was vast wat anders aan het doen dan opletten) op de vluchtstrook zat en weer terug met alle ellende die mee kwam :(
 

Desperado

Forumguru
Ik ging bij Zwolle van de A28 naar de A50 en had 120 op de teller staan. Ze reden achter me en hadden schijnbaar haast. Maar geen bijzondere signalen aan.
 

lugolux78

Forumguru
Pijn aan mijn ogen!!!!
Wel super gaaf.

(Mag ik ook, wil ook wat LED's vervangen, maar die twee linker handen en het feit dat ik bang ben iets kapot te maken......naja je snapt het wel)

Niet teveel licht opbrengst voor tegenligger?
 

Pendragon

Forumguru
Licht valt mee voor de tegenligger. Op de foto lijkt het 'erger' dan het is. LED plaatsen kun je zeker zelf, xenon heb ook niet zelf gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan