André's Skoda Superb Sedan 1.4Tsi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pendragon

Forumguru
Ja, snapte ik ook al niet, maar die is er niet. En ook van deze zijn er schijnbaar meer soorten, want op de Skoda site ziet hij er iets anders uit. De naam staat wat verder naar het midden en is wat kleiner.
 

Pendragon

Forumguru
Blijft dikke bak andre tot nu toe in top 3 van mooiste kleuren die ik gepoetst heb ;)

Dank Wesley!! Net als Corné baal ik wel van 1 ding (maar dat heeft elke auto natuurlijk, maar bij wat meer donkere kleuren valt het meer op) en dat is de vele steenslag op de voorkant. Elke maand wordt het erger en van afstand zie je het natuurlijk niet zo, maar dichtbij....zucht :( Verder is het nog steeds mijn favoriete kleur en kom ik hem niet zovaak tegen bij de Superb.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Pendragon

Forumguru
Precies, snap ook niet waarom ze de grondlaag wit maken, valt het des te meer op. Bij mij is het vooral erg op de motorkap en ook wel op de bumper. Misschien maar een beetje aan de kant leggen om de voorkant begin volgend jaar over te laten spuiten. Geen idee of je dan veel kleurverschil gaat krijgen, maar dat valt niemand op :)
 

Kippie-style

Forumguru
Jah bij mij is de bumper extreem voor de motorkap ga ik een bra bestellen scheelt op de lange ritten. En dan ook maar es informeren naar overblazen. Kleurverschil valt mee als je een goede spuiter heb dan kan die je lak namaken vaak zie je glansverschil maar zal bij jou vast niet.
 

Pendragon

Forumguru
hahaha, glanzen zal hij :) Ben blij dat er meer mensen zijn die het een ergernis vinden en hetzelfde denken over wat eraan te doen, maar een bra erop ga ik denk ik niet doen. Het is nuttig, maar vind het niet echt mooi. Had het hier ook al eens laten zien en kreeg een vernietigende opmerking ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan