André's Skoda Superb Sedan 1.4Tsi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pendragon

Forumguru
Ik dacht, laat ik mijn auto ook maar eens een eigen plekje geven op het forum. Ik weet het, niet zo spectaculair als die van Corné ;) maar ben er wel heel trots op :)

Hieronder het begin en wat er daarna aangepast is:

oktober 2012: auto gehaald:

NIM_9902.JPG

2013:

Verlaging met KW Streetcomfort schroefset en nieuwe 18" velgen (Turbines) bij Mark:

NIN_2918.JPG
NIN_3125.JPG

2013: detailing en vervangen Skoda Logo's:

ander topic: http://www.skodaforum.nl/forum/i/detailing-pendragons-skoda-superb-rosso-brunello.20216/

NIN_3961.JPG
NIN_3963.JPG
NIN_3964.JPG

2013: Amundsen vervangen voor een Columbus:

Columbus.jpg

2013: binnenkant sierlijsten (zilver) met carbon wrapfolie beplakt:

wrapfolie1.jpg
wrapfolie2.jpg

September 2013: Chiptuning bij TVS:

AAA_3808.JPG
AAA_3826.JPG

2013/2014: Binnenverlichting vervangen voor LED en in April 2014 de deurlampjes vervangen voor lampjes met Skoda logo:

skoda lampjes.jpg

En er komt vast nog wel meer :)
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Tsja alleen die update naar columbus........... moet je wel in een eerlijke buurt wonen daar in A
 

ertromp

Forumguru
Leuk je bericht en het is idd een schitterende auto :thumbsup: Blijft mooi het Rosso Brunello. Die projectorlampjes vind ik geweldig! Heb ze inmiddels ook voor m'n deuren besteld :D
 

Cordoba

Forumguru
Eerlijk gezegd vind ik de kleur mooier dan die van Corné: die lijkt vooral bij donker weer 'gewoon zwart', en dit is echt een ander kleurtje zonder dat het direct pijn doet aan je ogen. Overigens de foto van de draaiende turbines op de rollenbank is erg fraai.
 

Pendragon

Forumguru
Dank je Cordoba (ook namens mijn vrouw ;) ) die was gelijk helemaal verliefd op die kleur. Ik heb al eerder een Superb gehad (lease) en toen hadden we dezelfde kleur. Bij het kiezen hebben we nog via de importeur geregeld om die kleur te mogen zien bij een dealer in Haarlem geloof ik. Het gekke is dat deze kleur in veel reclame's gebruikt wordt, maar je ziet hem relatief weinig (zeker bij de Superb) en dat vind ik ook gaaf. Het is wel een besmettelijke kleur (net als andere donkere kleuren). Je ziet alle krasjes en dingetjes erop. Maar dan moet ik maar weer poetsen ;)
 

CDK

Forumguru
@Cordoba, jep dat weet ik, als ik de steenslag plekjes zie dan denk ik...., volgend jaar het front maar overspuiten....., waarna direct de gedachte op komt om het volledig te doen, maar dan in Black Magic ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan