Amundsen met flitspalen?

Desperado

Forumguru
Ik denk dat je gewoon even geduld moet hebben tot hij vanzelf weer terug komt.
De omstandigheden zijn er mijns inziens niet naar om er naar te gaan vragen.
 
Wie heeft de laatste versie van SCDB.info?:

Navigation device/software: Skoda Amundsen 2017
Fixed speed cameras last updated: 22.04.2021
 

Janno

Forumguru
Die SCDB website ziet er hetzelfde uit als de (slecht vertaalde) website flitspalen.nl?

Is dit een beetje louche of werkt het echt?
 

Janno

Forumguru
Ik gebruik Flitsmeister en Waze via AA, maar ik vind de standaard navigatie toch vele malen beter moet ik eerlijk zeggen. Daarnaast vergeet ik nog weleens de phone in te pluggen (heb helaas geen AA wireless), dus dacht dat dit wellicht een goede 2e optie zou zijn.
 

Roronoa

Actief lid
Iemand die deze op de MIB3 Navi (Skoda) heeft kunnen zetten via usb-c ?
Zou blijkbaar niet meer kunnen vanaf bouwjaar week 50/2020?


"Further to earlier post got this back from VW.....

Thank you for contacting Volkswagen Digital Services.

Unfortunately POI service is no longer available.

Despite high development and provision costs for the "My Points of Interest" service, only a very small number of our customers have made use of the service. Because of this, we have decided to finally switch off the import of PPOI lists via the "My Points of Interest" service in week 50/20."
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen, wel iets anders ontdekt mbt navi SDcard vrijgeven
Is wel VW maar vlgs mij dezelfde als Amundsen
Ben niet technisch genoeg, mij te tricky, maar misschen zijn er mensen die het wel aandurven
 

Janno

Forumguru
@sasquatch via diezelfde kerel heb ik ook een gratis flits database gevonden die werkt... Weet niet of ik die hier mag posten, maar via zijn channel is die wel te vinden.
 

Roronoa

Actief lid
Helaas vind ik niets over de Mib3 voor de speedcams. Zal mijn Zenec Igo maps missen bij de aanschaf van en nieuwe skoda :'(
 
misschien ben ik het verleerd, maar de kaartupdate ECE A1 2021/2022 geeft in mijn scherm aan
ECE AS 2021......
Straat waar ik woon staat er niet op, maar in mapcreator staat deze wel er op........
iemand idee wat ik verkeerd doe?
 

hemi24

Forumguru
27 GB voor de kaarten voor een Amundsen MIB2?!? Kan niet juist zijn..!
15,4 of iets in die richting…
 
Bovenaan Onderaan