Amundsen met flitspalen?

@sasquatch ik heb ook gebruik van je link gemaakt, ik ben ook bereid om bij te dragen in de kosten. Stuur maar een PM dan doneer ik eventueel via PayPal!
 
D

Deleted member 35272

heb op mijn Karoq van 2021 met alleen 2 USB-c aansluitingen geprobeerd te installeren maar er gebeurt niks en zie ook geen optie om POI te downloaden?
 
D

Deleted member 35272

Ik moet bekennen dat ik niet de test file heb gebruikt maar heb me geabonneerd en de files uit de tweede groep op een geformateerde fat32 memorystick gezet en deze in de USB-c adapter die ik in de auto heb om MP3 af te spelen maar er gebeurt niks en kan in menu van navigatie geen item vinden POI toevoegen oid.
Bedankt alvast voor je hulp PS heb beide USB-c aansluitingen geprobeerd maar maakt geen verschil.
 

kylimo

Senior Member
Ik maak met alle plezier geld over om je abonnement te verlengen. Gewoon omdat ik het top vindt dat je het hier deelt.

Groeten Boy
 

TB404

Actief lid
@sasquatch Heel veel sterkte! Veel belangrijker.

Met een paar vrijwilligers wil ik best een abo nemen en de updates delen met iedereen.
Als daar interesse voor is, zorg ik voor up to date posts (en betere sharing, die niet verloopt)
 
Bovenaan Onderaan