Amundsen met flitspalen?

M@cer

Lid
In mijn Golf kon ik eigen POI's laden, zo had ik de flitspalen toegevoegd.. Weet niet of dit ook mogelijk is bij de Admundsen?
 

Sk_Hans

Forumguru
Ligt eraan welke Amundsen je hebt. In mijn huidige auto kan ik aan de Amundsen een bestand met flitspalen als POI toevoegen. Ik heb deze Amundsen:
vw_screens_skoda-amundsen-2017.jpg


Het bestand je kun je bijvoorbeeld op onderstaande site kopen voor 9,95 per jaar.
https://www.scdb.info/en/
 

HarrieSkoda

Forumguru
Volgens mij is dit niet mogelijk. Ikzelf ben hier ook heel benieuwd naar!

Er zijn meerdere topics over. Member ZakHooi was hier mee bezig en ook @lsp heeft hier het nodige over geschreven.

Geen idee of hier nog ontwikkelingen in zijn?
 

Sk_Hans

Forumguru
Volgens mij is dit niet mogelijk. Ikzelf ben hier ook heel benieuwd naar!
Bij mij werkt het op de Amundsen prima. Voor versie en POI bestand zie twee berichten terug. Gewoon bestand downloaden en op SD kaart zetten. Dan via het menu op de Amundsen inlezen vanaf SD kaart. Volledige handleiding met voorbeeldfoto's staat op de website van de leverancier van de flitspalen data.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Voor de nieuwe generatie Amundsen wellicht prima, voor de oude(re) systemen (lees: Octavia PFL) niet te realiseren zover ik heb geprobeerd..
 

Rallye

Forumguru
@HarrieSkoda Het verschil tussen versies van de Amundsen ligt niet zozeer bij PFL vs. FL, maar bij het bouwjaar. Het belangrijkste verschil is namelijk de overgang van MIB1 naar MIB2, die plaatsvond in week 22 van 2015 (introductie modeljaar 2016), dus ruim voor de facelift.
 
Laatst bewerkt:

lsp

Forumguru
Volgens mij is dit niet mogelijk. Ikzelf ben hier ook heel benieuwd naar!

Er zijn meerdere topics over. Member ZakHooi was hier mee bezig en ook @lsp heeft hier het nodige over geschreven.

Geen idee of hier nog ontwikkelingen in zijn?

Eigen POI is mogelijk op mijn Columbus 2019, Amundsen project ligt even stil ivm drukke agenda..
 
Bovenaan Onderaan