Alternatieve velgen voor de Citigo

CDK

Forumguru
Dit plaatje had ik even gemist @Hetzer :bloos: Het zal jou niet verbazen dat ik het geweldig vind :D Dikste Citigo die ik tot nu toe gezien heb! :thumbsup: Van de Up's zie je er in Duitsland genoeg die heel dik aangekleed zijn, maar deze Citigo is een toppertje :bloemen:
 

LG75

Nieuw lid
Hallo,ik ben nieuw hier en nog aan het shoppen voor een Aygo/C1/107/Twing?Up!/Mii/Citigo ben nu een Citigo tegengekomen die het 85% zeker gaat worden.

Nu was ik in de zoektocht ook, in mijn ogen, zeer mooie Renault velgen tegen gekomen en er zijn een paar goede exemplaren tweedehands te koop "voor weinig"

Wellicht is het vloeken in de kerk, maar wat vinden jullie ervan? Technisch gaat het passen m.b.v. centreer ringen, de renault logo's zijn verzonken in de plastic kap, dus daar kan een embleem overheen.



groet,

Lucas
 
Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Nee dit kan echt niet! Je wilt toch niet van dat Franse alu onder je auto?! Ik zou er geen meter in durven rijden :deuk:







Nu zonder gekheid: staat zekers goed onder een Citigo :thumbsup:
 

LG75

Nieuw lid
Helaas, ik heb geen Citigo gekocht maar z'n Spaanse equivalent, kortom ik heb niks meer op dit forum te zoek, tot ziens:wavecry:
 

Blackciti

Senior Member
Allemaal mooie wielen, maar ik ben op zoek naar een origineel compleet reservewiel + krik voor mijn Citigo. Is er iemand onder de forumleden die een goed setje heeft waar ie van af wil?
 

vRS

Actief lid
Ga denk ik voor Ronal Turbo velgen voor onder m’n zwarte Citigo
 

Bijlagen

  • 028D497D-488A-4790-AB4C-9B6F375FE9C6.jpeg
    028D497D-488A-4790-AB4C-9B6F375FE9C6.jpeg
    49,1 KB · Weergaven: 33

Citigo2015

Nieuw lid
Ik kan de 15'' Auriga zwart zeker aanraden. Zijn hoogwaardige lichtmetalen velgen met een mooie zwarte pianolak. Relatief eenvoudig schoon te houden dankzij de marges tussen de spaken.
Zie de foto voor een impressie ervan onder mijn Citigo. IMG_8991.jpg IMG_6121.jpg
 
Bovenaan Onderaan