Alternatieve velgen voor de Citigo

Zoals ik eerder gepost heb wil ik mijn Citigo Elegance uitrusten met andere velgen dan de standaard.
Ik had een idee voor antraciet velgen. Bijvoorbeeld deze:
CitigoRallyLA2.gif


Enig idee waar deze te krijgen zijn??? Er zit een mooi Skoda dopje op, maar dat zal niks zeggen.
 

Bijlagen

  • 33m8sn9.jpg
    33m8sn9.jpg
    43,1 KB · Weergaven: 434

Heb ik gezien. Vind ze niet echt top. Heb liever de antraciet grijze van de groene Citigo op de foto. Maarja, waar haal je die vandaan?
 

Tones

Actief lid
Ik ga ook niet voor alternatieve velgen. De standaard Apus in aluminium kleur vind ik zelf mooi ogen bij een zwarte carrosserie.
 

Fabia

† In Memoriam
Dat zijn wel hele mooie velgen. Kan me goed voorstellen dat je die onder je Citogo wilt hebben. Misschien kan je de foto naar Pon mailen met je vraag?
 

Hetzer

Forumguru
Ik heb toch nog, wat wijzigingen doorgevoerd, de 14 zwarte apus velgen worden nu vervangen door de dealer bij aflevering voor witte 16 inch mak iguans
 

Tones

Actief lid
Leuk Hetzer, en wat voor Citigo configuratie komt er op die 4 wielen te staan? Meestal zie ik het aan de handtekening van iemand maar bij jou moet ik diep nadenken. Je hebt het wel eens gepost maar ik ben het even kwijt.
 

Tones

Actief lid
Gaaaaaaaaaf :super:
Wel apart witte velgen er onder. Mocht het achteraf niet bevallen dat wit, wees gerust. Ze worden vanzelf wel een keer zwart :cool:
 

Hetzer

Forumguru
Dit zijn overigens ook 16 inch velgen die vanaf eind van het jaar leverbaar zijn.
Zit de zelfde bandenmaat op als mij, 185-50R16

11sgtb6.jpg
 

Hetzer

Forumguru
deze 16 inch velgen worden ook binnenkort leverbaar

282jhqg.jpg



En zelf heb ik deze besteld in 16 "Mak Iguan Mat Wit

2ex7yqe.jpg


Ook leverbaar in het rood, zwart en zilver
 

Hetzer

Forumguru
Hier een foto van mijn Mak velgen

6iqqlu.jpg


De skoda naafdoppen volgen nog, alleen het oude logo was beschikbaar in dit diameter, maar dat vond ik geen porrum
 

RogerS

Forumguru
Hetzer, moet je niet je Avatar aanpassen en het oude Skoda logo vervangen door het nieuwe logo??? :)
 

ernst

Nieuw lid
Alternative velgen

Afgelopen donderdag onze citigo Elegance opgehaald, voorzien van Mak Iguan silver 6Jx16Inch velgen.
 

Bijlagen

  • DSC02688.jpg
    DSC02688.jpg
    120,5 KB · Weergaven: 216
  • DSC02685.jpg
    DSC02685.jpg
    125,4 KB · Weergaven: 221
  • DSC02681.jpg
    DSC02681.jpg
    109,4 KB · Weergaven: 206
Bovenaan Onderaan