Alternatieve velgen voor de Citigo

Joaker

Nieuw lid
Tis geen Skoda en ook geen 5-deurs, maar het geeft een goed beeld: Borbet LV4
mii16g.jpg
De originele foto die ik van het net geplukt had, had 17", maar dit is 16".
 
Erg netjes! Heb op mijn zwarte liever iets wat afsteekt, anders wordt het zo'n zwart blok. Op een witte auto is het wel erg mooi!
 

Joaker

Nieuw lid
Valt best mee hoor. Zag vandaag een zwarte Up! rijden met zwarte velgen en dat stond erg netjes.
Ik heb laatst een fotoshopje gemaakt van een donkergrijze C1 met dezelfde velgen. Ook goed.
15173521.jpg 15173522.jpg
Zal ook een een shoppie maken van een zwarte Citigo
 
Mja, persoonlijk zie ik de velgen dan liever iets meer afsteken. Zeker niet lelijk inderdaad, maar niet helemaal mijn smaak.
 

Inge

Lid
Ziet er mooi uit met die velgen. Goed gedaan zo met de foto's (zou willen dat ik daarin zo handig was)
 

Riogio

Actief lid
Inge, misschien als je Nikooos het lief vraagt... Ik wil het wel doen maar mijn "skills" laat nog wat te wensen over zoals je hebt kunnen zien!haha

on topic: de Borbet LV4 velgen zijn nice en niet misstaan onder een witte Arctic maar persoonlijk zou ik mijn velgen toch niet helemaal zwart willen.
 

Inge

Lid
Dank voor het aanbod Nikkoos - mocht je je vervelen dan zou ik een fotoshopje van onderstaande velgen zeer waarderen. Ik twijfel zelf inderdaad ook over de volledig zwarte velgen. Vind het ook altijd mooi als het iets gebroken wordt. Zit zelf te denken aan de RC Design 22 Zwart 16 inch - 4x100 et38 of de nieuwe Citigo sport velgen onder mijn groene Go'tje. Vind mn dat chromen randje bij de RC erg chique. Suggesties voor wie waarvoor zou kiezen zijn dan ook van harte welkom.



rc-design-22-zwart-velgen.jpg
2zp035x.jpg
 
Bovenaan Onderaan