Allebei een Fabia 3

Crafter

Actief lid
Verwachte leverdatum van de Scala is nu 17 oktober. Hoor veel over motoren en bakken die slecht geleverd kunnen worden door de fabriek in Zuid Afrika. Hoop niet dat die van mij daar tussen zit... Als ik meer weet meld ik me uiteraard weer.
 

Canon-Eye

Forumguru
Er bestaan magnetische folies die bedrukt kunnen worden met reclame, maar ook gewoon in een effen kleur (zwart bv.) uitgevoerd kunnen worden. Die laatste zou je in de vakanties en zo over de bedrijfslogo's heen kunnen plakken...

Ik heb een jaar 40 in auto's van de zaak gereden die gelukkig niet waren voorzien van reclame, maar was dat wel het geval geweest dan zou ik zeker voor zo'n oplossing gekozen hebben. Dat je in bepaalde dienstverlenende functies in eenherkenbare auto bij de klant moet voorrijden begrijp ik wel, maar in mijn eigen tijd vind ik dat onzin. "Privé"gebruik moet ook echt privé zijn, vind ik.
 

Crafter

Actief lid
Heb er persoonlijk niet zo veel moeite mee om met reclame rond te rijden. Herken je hem ten minste makkelijk op een grote parkeerplaats . En het valt wel mee, aan de zijkant achter komt een & logo en verder een paar keer de naam, cm of 10/15 breed. En op een zwarte auto ziet dat er vrij bescheiden uit.

Foto's volgen als ie er is...
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb een bloedhekel aan elke vorm van belettering of stickers op mijn auto, of het nou een dealersticker betreft, of een kentekenplaathouder met reclame, of (vroeger) die stomme "G"-sticker van Veilig Verkeer die de dealer na een grote beurt plus inspectie tegen de voorruit plakte (heb ik ze héél snel afgeleerd en zelfs de NL-sticker wilde ik er niet permanent op hebben: die plakte ik met een stukje tape losjes aan de binnenkant van de achterruit zolang ik in het buitenland was.

Zodoende ook mijn aversie tegen die Volvo-trend om de merknaam nu kamerbreed in losse letters op de achterklep te plakken inplaats van een (bescheiden) merklogo in het midden. Gruwelijk!
 

Crafter

Actief lid
Vind de naam op de achterklep wel wat hebben. Niet echt origineel maar staat wel sjiek. Reclame is prima zolang het beheerst is, als je bijvoorbeeld in een mooie oranje groene BAM auto rond mag rijden val je wat meer op. Maar goed, ieder z'n voorkeur en smaak.
 

Crafter

Actief lid
NIEUWTJE!! Ban vandaag gebeld door de dealer en op zaterdag 12 oktober mag ik de Scala op gaan halen!!! Foto's en eerste indrukken volgen uiteraard zsm...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Crafter

Actief lid
En jawel hoor, de Scala is gisteren (zaterdag 12 oktober) opgehaald in Alkmaar bij Broekhuis. Super leuke ervaring om dat een keer mee te mogen maken. Kwam binnen en hij stond onder een doek in de showroom. Was er samen met mijn zoontje naar toe en hij mocht hem onthullen.

109ad61dc080bd98b51c802ef937da69.jpg

c3c65d485771e152736b3e5fc03eea39.jpg


Dit is m dan! Stond 5 km op de teller en nog nooit zo'n verse auto mogen rijden. Ze namen alle tijd om alles door te nemen en elke functie werd gedemonstreerd. Kreeg ook nog een heerlijke crème taart mee als bonus!

bbbcb2dd8af4f85e4a5ca8bb96389750.jpg


Zal eerlijk zijn, ik had er tot gisteren nog geen meter in gereden... Gewoon besteld zonder proefritje! Niet heel slim maar het zat er simpelweg niet in planningstechnisch. Maar het valt me niets tegen gelukkig!! Het is een Style 1.0 TSI met een 6 bak geworden. Chromen rand rond de ramen erbij gekozen en DAB als extra op de radio. Android Auto en Apple carplay werken super! Heb beide telefoons ivm privé en zakelijk. Heb m vanwege het weer nog niet uitvoerig onderzocht maar vond de koplampen verdacht veel op LED lijken, terwijl ik dat niet kon bestellen. We gaan het allemaal nog ontdekken de komende tijd, ge iet kilometers voor de boeg!
 

Crafter

Actief lid
Nice, was de kleur een vereiste van de baas vanwege de belettering van de zaak?
Yep. En anders had ik waarschijnlijk ook een zwarte gekozen denk ik. Hoewel ik m ook wel mooi vind in het blauw. De stickers zijn op zich nog wel beheerst, wel makkelijk je auto terug vinden op een grote parkeerplaats...
 

Cordoba

Forumguru
Ze hebben wel op bijna iedere kant van de auto logo's staan, alleen het dak en mogelijk de onderkant hebben geen bedrijfslogo/naam. ;)
 

Japanese Power

Donateur
Grappig. Veel leden hier laten alle letters verwijderen maar jij plakt er een aantal bij. Snap wel waarom (bedrijfspolicy) maar het staat wel netjes.
 

EdK

Forumguru
Vind het nogal een rustige bedrijfsstikker op die wagen hoor

Bij ons drie zijde's bestikkerd
Achter valt mee, maar zijkant is achter op caddy groot en dan nog eens een herhaling op de deuren...
 

Hakar

Donateur
Ziet er mooi uit een Scala in het zwart.
Wel jammer dat de graffiti junks het al voor mekaar hebben gekregen om een auto met slechts 5 km op de klok al zo te vervuilen ;)
 

Crafter

Actief lid
Vandaag maar alvast de Fabia op winterbanden gezet. Beetje vroeg gezien de hoge temperaturen maar zoveel kilometers maken we niet met deze auto. Had graag lichtmetaal voor de winterbanden, maar deze aanbieding kon ik niet laten lopen. Set is amper gebruikt en voor een heel schappelijk prijsje aangeschaft midden in de afgelopen zomer...

Nu nog een paar wieldoppen voor de komende tijd, andere velgen komt nog wel een keer. Wil eigenlijk naar 17" voor de zomerbanden, dan kan ik de huidige 15" mooi voor de winterbanden gebruiken.
9873465df9861616c93cc5a2bfa90e97.jpg
 

VAG-man

Forumguru
Gefeliciteerd met de Scala.
Ja wel vroeg met de winterbanden.
Ik doe ze er pas onder als het onder de nul komt én met winterse neerslag.
 

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Gefeliciteerd met de Scala! Op precies hetzelfde plekje stond mijn Octavia ook onder een dekentje ;)
Dat taartje was overigens niet echt een feestje (voor mij dan).
 
Bovenaan Onderaan