Airbag kapje met Skoda logo vervangen / foliedippen

stijnheidi

Senior Member
ik vond deze afbeelding op internet. Het logo kan er dus wel af. Vraag me niet hoe... en dan nog ergens een los 'nieuw' logo vandaan zien te halen.
 

Bijlagen

  • foto2.JPG
    foto2.JPG
    11,5 KB · Weergaven: 30

EdK

Forumguru
Ja leuk maar ik krijg al twijfels er bij als ik zie dat het om een gebruikte gaat......
Oke hierdoor lijkt het er wel op dat het verwijderbaar is, maar hoe ?
Bij verwijderen gaat ook de airbag af ??
 

CDK

Forumguru
Ik reed net België in maar ben er al weer uit, dus ben weer online, maar het gaat zoals @EdK al schreef om een gebruikte versie helaas... Maar als ik het zo bekijk lijkt het logo wisselen van het stuur nu makkelijker als van een sleutel.... en dat obstakel heb ik reeds overwonnen ;)
 

ertromp

Forumguru
Inderdaad een handig plaatje van die airbag afdekking.
Nu het bestelnummer vinden voor zo'm los logo :D
Die kap er af halen is geen moeilijke klus nl.
 

ertromp

Forumguru
Die kap er af halen is geen moeilijke klus nl.

Bij deze de handleiding voor de O2 bezitters hoe je de airbagmodule kunt loshalen en een handleiding hoe je die plastic afdekkap van de airbag kunt losnemen als je de module hebt verwijderd van je stuur
 

Bijlagen

  • Airbag O2 verwijderen.pdf
    690,1 KB · Weergaven: 8
  • 11548-Airbag-Cover-Replacement.pdf
    1,9 MB · Weergaven: 18

stijnheidi

Senior Member
Ik kwam op een Duitse site tegen dat het onze oosterburen ook bezig houdt. Het is daar blijkbaar iemand gelukt om het te vervangen. Zoals ik het uit de tekst begrepen heb zit het stuurlogo met pinnetjes in de airbagkap (wel vastgesmolten) en is het van buitenaf niet te verwijderen zonder het logo te vernielen. Het nieuwe logo is er vervolgens met dubbelzijdige tape opgeplakt... blijft wel een beetje knutselen. je moet er niet aan denken dat het logo bij een aanrijding loskomt.

hierbij de link: http://www.skodacommunity.de/skoda-forum/skoda-superb-ii-forum/82344-prallplatte-demontieren-bzw-logo-am-lenkrad-tauschen/index2.html?s=2271460a648d7142845c8801b4f87c13bebf7fc9
 

Kippie-style

Forumguru
@corné ff ingelezen in het topic.
Verven is geen probleem langs een bekleder gaan en verf laten mengen in kleur van je dashboard.
Maat van mij keer gedaan met een stuur van een mercedes was wit creme kleur laten mengen verven en zag er als nieuw uit en geen kleurverschil.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan