Airbag kapje met Skoda logo vervangen / foliedippen

EdK

Forumguru
Met dank aan @piair1982
http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/skoda/oem-3t0880201-drivers-airbag-cover-for/ deze airbag kap met nieuw logo gevonden op het www :) :thumbsup:
enige probleem wat ik nu nog heb, is dat deze zwart is en ik een bruine nodig heb omdat ik een bruin Laurin & Klement interieur heb. Wat is nu de beste optie? Spuiten, plastidippen, wrappen of foliedippen?


Maar logo stuur ...........om er nu een hele airbag voor te vervangen.....
En mooie oplossing met stikker die op oude geplakt word heb ik nog niet gezien...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Mooi dat je er zelfs 165 voor over hebt, als ik dan in bruin en zwart vind voor 65 dan betaal jij die van mij dus.......
En dan ben je nog goedkoop uit ........
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Ik heb me ook letterlijk en figuurlijk scheel gezocht, maar kan het ook echt niet vinden :mad: als ik zeker zou weten dat het er exact zo uit zou komen te zien als m'n dashboard én dat het mooi zou blijven zou ik het overwegen, maar ben bang en denk zeker te weten dat dat niet het geval is helaas :bloos:
 

CDK

Forumguru
Wrappen...... ga ik eens over nadenken....., plastidippen dan nog eerder denk ik..., er zit een bepaald reliëf in hè én die chroomstrip zit er nog op....

Edit 1: correctie, het kapje is glad en mat, misschien een heel goede optie van jou @EdK :thumbsup:

Edit 2: nee is gedeeltelijk glad / mat en gedeeltelijk met reliëf :mad:
 

EdK

Forumguru
Plastic dippen is volgens mij geen optie maar met dat wrappen is volgens mij veel meer mogelijk @Corné de Kluijver
En er is volgens mij nog een manier alleen weet ik hier de naam niet van maar dan word en een soort van plastic op water oid gelegd en dan haalt men het object onderdoor door die laag heen die zich dan vasthecht op het object.

Heb ze het wel eens zien doen op TV met een carbonlook aanbrengen op kunststof maar ook een houtrelief was mogelijk als ik goed heb opgelet toendertijd
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
dankjewel voor het meedenken in elk geval @EdK en als andere leden menen te weten wat de naam is van wat jij bedoeld dan hou ik me aanbevolen! :jaja:
 

dirkkroneman

Forumguru
Wat mij opvalt (en voor mij iig), is dat het lijkt als je een patroon hebt wat "richtingsgevoelig" is, dat die lijnen dus niet strak dezelfde kant op gaan. Als u snapt wat ik bedoel..
 

EdK

Forumguru
Ja maar dat komt door de manier van de folie of wat het is contact met het object te laten maken.
Maar op zich vind ik het een mooi product en zit het er mooi strak op en flitter dun !
Zag verleden week een witte Yeti 1 staan bij de dealer van een klant en die had de motorkap laten wrappen met zwart carbon motief.
En buiten het wel of niet mooi vinden ( not for me ) zie je dan gewoon dat er een dikke laag op ligt.

Ik vind dan deze wijze mooier en netter ondanks wat jij aanhaalt, het komt voor mij natuurlijker over
 

CDK

Forumguru
Alleen lijkt het op deze manier niet mogelijk om het logo en die chroom strip op het airbag kapje mis te houden...., toch?
 

EdK

Forumguru
Wel dat weet ik niet @Corné de Kluijver ik kan me zo voorstellen dat men dat op een of andere wijze behandeld of afplakt en dat het wel mogelijk is.
Maar dat is een kwestie van zo'n toko in NL weten te vinden en dan te vragen in hoever de mogelijkheden hierin zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan