Airbag kapje met Skoda logo vervangen / foliedippen

Joske

Forumguru
ben toch geen voorstander van zo te klooien met airbags hoor..

als je de eerste keer gaat valschermspringen, vouw je toch ook niet zelf je parachute op? :pieker:
 
Ben van plan golf 6 r lije stuur te steken in de superb
Maar is het doenbaar om het logo van de airbag eruit te halen
En 1 van skoda het nieuwe inteplaaten??
 

piair1982

Forumguru
Dus voor diegenen die 'm willen. Hij is bestelbaar. Overigens wel duurder geworden tov toen ik gekocht heb.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

piair1982

Forumguru
Plakken vs origineel was voor mij een hele makkelijke keuze. Origineel. Ook al is het een veelvoud van een sticker. En een sticker is het nou net niet. Ik irriteer me gigantisch als iets net niet klopt. Maar goed, dat is mijn mening. Plus dat als je airbags afgaan. Een sticker die met 300 km per uur op je hoofd afkomt.......

Maar goed. Als iemand gelukkig van een sticker wordt, dan is het natuurlijk heel erg fijn voor diegene ;) en moet hij of zij dat zeker doen.
 

Canon-Eye

Forumguru
Een sticker die met 300 km per uur op je hoofd afkomt
Het effect is niet merkbaar anders dan van een origineel logo dat met 300 km/u op je hoofd afkomt, hoor...

Maar het goede nieuws is, dat beide niet zullen gebeuren - simpelweg omdat alleen de airbag naar buiten komt nadat de helften van het kapje opengeklapt zijn.
 

CDK

Forumguru
Goed gevonden @piair1982 :thumbsup: alleen kunnen ze wel goed rekenen daar bij cars equipment zeg! 100 PL€UROS voor een stukje plastic :)
Stickers van Alie zijn geen optie @Frenk21, 1 x de zon er op en ze beginnen te bobbelen.
 
Bovenaan Onderaan