Accessoires Fabia facelift

wanderer

Senior Member
nog maar eens een keer dit kreeg ik van mijn dealer:
dit kreeg ik van mijn dealer (ook al eerder hier gepost):
De zijschotjes in koffer kosten per kant 20 euro
Dorpellijsten zwart kosten 45 euro en met rvs tekst fabia 145 euro
Opbergvak onder stoel kost 21 euro ex montage
Brillenhouder kost 49 euro
Windgeleiders 75 euro
reservewiel met band 145 euro
Staat echt 8 posten hiervoor....
 

rocket

Senior Member
accesoires greenline

Bij wie willen julie het bestellen en wie wil er mee doen


Edwin
 

Ericpeeke

Actief lid
Ik heb bij mijn dealer nagevraagd hoeveel een zonnebrilvak kost: 37 euro incl. BTW. Schijnen dus geen vastgestelde prijzen te zijn, als ik lees dat een andere dealer er 49 euro voor vraagt?
 

WebZa

Nieuw lid
Dat is inderdaad wel een groot prijsverschil. Zijn er meerdere uitvoeringen beschikbaar?
Of misschien zijn er bij de duurdere nog bevestigingsonderdelen bij?
 

wanderer

Senior Member
inclusief/exclusief montage misschien?
rare vraag misschien, maar past er een Michelin boek (atlas) van Frankrijk (25x30x3 cm) in zo'n vak onder de voorstoelen?
 

kit

Lid
Goeiendag allemaal,

Weet er misschien iemand of er voor de fabia 2 aparte zonneschermen zijn te bestellen. Net als bij de Octavia.
 

kit

Lid
Hoi Falcon, bedankt voor het opzoeken. Ik heb in de tussentijd ook niet stil gezeten.

Ik heb een site gevonden waar ze zonnewering op maat maken. Het is het bekijken meer dan waard. WWW.sonniboy.NL

Ik zag dat er op E-BAY een voorbeeld stond met een aantal skoda's (waaronder een fabia 2)
 

wanderer

Senior Member
die staat ook al vermeld bij het topic:
Impressies/Onderdelen van derden......
ff opletten voor je iets post...
 

Newbee

Actief lid
Off Topic: Dit topic begint aardig op een powerbuy te gelijken. Op andere fora wordt hier een apart draadje voor ingericht met bijbehorende regels. Zie bijvoorbeeld: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=15068.0 Einde Off Topic.

Ben vanavond even bij mijn dealer geweest. Ook hij toonde wel interesse om losse onderdelen te leveren. Hoewel hij de exacte prijs van de brillenhouder nog moet krijgen, gaf telefonisch navraag een bedrag van 4 tientjes. Dit lijkt dicht in de buurt te komen van de eerder genoemde €37,-.

Ikzelf ben geinteresseerd in brillenhouder, schotjes, en misschien laat ik me graag verleiden tot nog meer leuks..... :-)
 
Heb bij mijn dealer nagevraagd over levering van zonnebrilhouder en 12V aansluiting in kofferbak, € 150,- (incl. montage...). Vind ik buiten alle proporties...
 

kit

Lid
die staat ook al vermeld bij het topic:
Impressies/Onderdelen van derden......
ff opletten voor je iets post...

Hoi Wanderer,

Sorry voor de vervelende situatie.

Ik loop nog niet zo lang mee op dit forum.

Ik zal in het vervolg eerst heel het forum doorzoeken...........
 

corsaar

Senior Member
windmillsails @levering van zonnebrilhouder en 12V aansluiting in kofferbak, € 150,- (incl. montage...). Vind ik buiten alle proporties

Een uurtje arbeidsloon is al 70 a 80 euro, dus redelijk.
 

Falcon

Donateur
@corsaar... Precies.. dus of je het moet het zelf kunnen/willen doen :) Kijk toen windmillsails de auto kocht had hij hier best over kunnen onderhandelen, als onderdeel van de oplevering. Maar nu is het gewoon dokken.

@kit .. Sonniboys zijn voor achter, jij had het over dubbele zonneschermen voor. Dus lost het nog niet voor je op, toch?
 
Hierover onderhandelen was niet aan de orde. Toen ik de auto kocht werd er gezegd dat de uitvoering (nagenoeg) gelijk zou zijn aan de Ambition... Dus incl. zonnebrilhouder en 12V aansluiting kofferbak. Dit is dus het nadeel van een auto "ongezien" bestellen. :crazy:
 
Ben ik het niet geheel mee eens. Toen ik de auto kocht werd me expliciet verteld dat de opties er in zouden zitten (haakjes/bakjes/12volt bagageruimte, zonnebrildakdoos, lades onder de voorstoelen). Ik heb behoorlijk moeten onderhandelen maar het meeste zal achteraf ingebouwd worden.
Een kwalijke zaak van de importeur overigens, om 'zomaar' opties weg te laten zonder de dealers te informeren maar daar wilde ik in ieder geval niet de dupe van worden. De kabels van de trekhaak waren er nog niet, dus zodra de trekhaak ingebouwd kan worden zullen onder andere de zonnebrildakdoos, de 12volt in de achterbak, en de lades onder de voorstoelen ingebouwd worden.

Gister de auto opgehaald trouwens, blije boel hier :-)
 

corsaar

Senior Member
Opbergvak onder de voorstoel is wel handig,
maar of de zonnebril opbergdoos nou zo goed is betwijfel ik.
Mijn RayBan traditioneel model is er moeilijk in of uit te krijgen.
Met a.w. niet geschikt voor alle zonnebrillen.
 

Trucker

Actief lid
Hangt er ook vanaf hoe oud is die zonnebril , in de jaren 60 waren ze namelijk heel erg groot dus.....
 

corsaar

Senior Member
Het gaat hier om accesoires, een brillenbakje, maar dan moet er wel ee mooie bril
inpassen en deze bril is niet ouder dan 1 jaar.
Ben je wel op de hoogte van de mode.
 

kit

Lid
@corsaar... Precies.. dus of je het moet het zelf kunnen/willen doen :) Kijk toen windmillsails de auto kocht had hij hier best over kunnen onderhandelen, als onderdeel van de oplevering. Maar nu is het gewoon dokken.

@kit .. Sonniboys zijn voor achter, jij had het over dubbele zonneschermen voor. Dus lost het nog niet voor je op, toch?

@ Falcon.... Ik bedoelde wel de zonneschermen voor achter.
Ik heb nou op mijn greenline sunset genomen maar weet niet zeker of het voldoende zonlicht tegen houd voor de kleine.
 
Bovenaan Onderaan